Echt Eddie? ![]()
![]()
De twee koplopers worden gescheiden door 7 stemmen. Verandert en nog wat? Stemmen zijn nog welkom tot vanavond!
En we hebben een winnaar! Proficiat @Bro !
![]()
Ik geef de fakkel door en kijk uit naar een nieuwe ronde ![]()
Een kleurrijk plaatje heeft gewonnen.
Gefeliciteerd Wouter! ![]()
@Seamaster95 bedankt voor de aangename challenge. ![]()
@Bro Gefeliciteerd, mooie comeback met weer een topfoto ![]()
En @Seamaster95 bedankt voor de leuke uitdaging en de goede organisatie ![]()
Nice!! Eerlijk gezegd niet verwacht! Het bleek toch een vrij lastig concept/thema. Ik ga mijn hoofd eens breken over een nieuw thema ![]()
![]()
Proficiat Wouter. Ik blankte ook bij het thema. Helemaal geen inspi(pi)ratie.
Van harte @Bro, Wouter, was weer eens wat bijzonders! ![]()
Zeer benieuwd wat de 133 ste gaat worden.
@Seamaster95, Simon, bedankt . Dit thema leverde verrassende plaatjes op. ![]()
Fotochallenge 132.
De challenge die de geschiedenis in zal gaan als de versie waarbij een foto die regel 2 van het regelement aan zijn laars lapte op de 2e plaats kon eindigen en er 2 foto’s van dezelfde inzender in de finale konden staan.
Buiten dat, winnaar gefeliciteerd.
Gefeliciteerd @Bro en ook dank @Seamaster95 voor het thema en dat ik deel mocht nemen! Ik zal het de volgende weer eens proberen
Ik zat te denken aan het thema poep en plas, maar dat hebben we nu al gehad ![]()
Mij voortaan best niet meer tot winnaar stemmen, resulteert enkel in een belabberde organisatie ![]()
En iedereen maar denken dat het gewoon Pindakaas was!
Gefeliciteerd Wouter, het is echt een leuke foto👍🏻.
Fotochallenge 132 wordt er eentje om niet snel te vergeten. Deze zal in de annalen gaan als de de editie waarin niet alleen de regels, maar ook de realiteit zelf even pauze naam.
Maar ja, tradities zijn er om te breken toch ?
Een foto die regel 2 compleet aan z’n laars lapte en toch tweede werd, een inzender die doodleuk met twee foto’s in de finale stond… het was allemaal net even anders dan normaal.
Toch liep alles weer netjes in goede banen, en dat is vooral te danken aan de organisator @Seamaster95 . Die verdient echt een pluim voor het rustig en soepel blijven sturen terwijl half de challenge besloot de regels creatief te interpreteren.
En dan, te midden van al dat tumult, is er één dappere fotograaf als glorieuze winnaar uit de arena gekomen.
En natuurlijk: gefeliciteerd aan de winnaar,@Bro die ondanks alle chaos toch gewoon boven kwam drijven. ![]()
![]()
Gefeliciteerd! Maar ehhh heb je nu op je eigen inzending gestemd? ![]()
Altijd, als je niet in jezelf geloofd waarom zou iemand anders dat dan wel doen ![]()
De nieuwe challenge is daar!