STEMTOPIC HF Fotochallenge #105: Speelgoed!

@Anthony,

Bewerkte foto’s zijn prima, zolang ze maar aantoonbaar door jezelf zijn gemaakt.

De foto’s waren ter inspiratie en zijn niet door mij gemaakt! Heb ik al eerder aangeven.

De credits gaan naar een maat van me op het uhrforum.
De foto’s heb ik gewoon even gedeeld met jullie ter inspiratie voor deze challenge

Deze doet dus niet mee

Succes :slightly_smiling_face:

8 likes

Ai, dat vind ik nu oprecht jammer. Het is zo’n leuke foto! Een keertje tussen de regels doorlezen, aangezien de fotograaf wel een bekende van je is? :grin:

2 likes

Als je maat al vast na wil denken over het volgende thema, en jij voert dat in? :thinking:
(Komt meer voor hoor. :wink:)
Gevaar sluipt er in bij indienen alternatieve “op-vrolijk-foto’s-die-niet-mee-moeten-doen”. Heb ik zelf ook een handje van.

Veel wijsheid Anthony!
:grin:

1 like

Dank je wel Vincent👍🏻

2 likes

Dat is oprecht jammer @Switch

Maar… als deze foto niet door jou is gemaakt dan is deze inzending - bij deze - dus buiten competitie.

En we gaan over tot de orde van de dag :kissing_heart:

6 likes

Vond hem ook gaaf. Jammer

1 like

Kunnen we dan ons stem wijzigen aanpassen. Nu die ene niet meer mee doet?

1 like

Ik zou zeggen probeer het.
Volgens mij kun je gedurende de stem periode opnieuw op “stem tonen” klikken en je vinkjes wijzigen en opnieuw op “nu stemmen” om te bevestigen klikken. Geen probleem toch?

1 like

Mooie inzendingen hoor :ok_hand:t2: het stemmen werd er niet makkelijker op maar toch 3 kunnen kiezen.

1 like

Wil je een stem wijzigen dan wel aanpassen?

Precies zoals @Omega_73 aangeeft:
Stem tonen > (nieuwe) keuze maken > nu stemmen.
Et voilà, stem is gewijzigd en opgeslagen.

3 likes

Waarom word deze frauduleuze foto dan niet verwijderd?

1 like

Omdat ik nu niet 1 foto kan verwijderen uit het stemtopic. En dat zou betekenen dat ik dit stemtopic in zijn geheel moet verwijderen en een nieuw stemtopic moet maken. Dacht het niet. Als ik mij daarin vergis hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Als je gestemd hebt op de foto met de Formex Field dan kun je deze stem eenvoudig wijzigen: Stem tonen > (nieuwe) keuze maken > Nu stemmen. Kleine moeite, groot plezier.

2 likes

Nou nou nou nou.
Het is nou niet zo dat de toekomst van Nederland er vanaf hangt hé

2 likes

Nee hoor, zou het net zo doen. Iedereen heeft trouwens 3 stemmen. Ook als je het laat staan zijn er 2 geldige over. Inderdaad geen drama.
En ook geen frauduleuze foto. @Switch melde het netjes. Gewoon een vergissing, kan gebeuren.

1 like

Goed, ook weer duidelijk.
Terug on-stemtopic

:point_down:

image

En voor de volledigheid 🫣 een stem op de foto met de Formex Field is zinloos, deze foto is niet meer in competitie.

3 likes

image

Stemmen kan nog tot morgenavond, donderdag 21 december, 20.00 uur.

2 likes

Nog een laatste UP voordat het stemtopic gesloten wordt. Wie gaat de HF Fotochallenge #105 winnen?

3 likes

Ja het is bloedspannend in de kopgroep! :grimacing:

2 likes

Ben al heel blij als ik bij de eerste vier eindig😀. Winnen is natuurlijk leuk, maar brengt ook best wel wat werk mee.

3 likes

Eervolle 2e of 3e is dan wel relaxed. :wink:

2 likes