Daar gaan we dan.
Het stemtopic voor de HF Fotochallenge #106:Dare to be square
Dank jullie wel voor alle inzendingen.
Stuk voor stuk van hoog niveau en met veel liefde en plezier gemaakt.
Van de 22 inzendingen kunnen er helaas maar 15 inzendingen door.
er mag op 3 foto`s worden gestemd.
Over deze procedure en de uitslag wordt niet gediscussieerd of gecorrespondeerd
Er kan gestemd worden tot zondag 21 januari 2024, 20.00 uur.
Floris de 73ste heeft het weer perfect georganiseerd, m’n complimenten. Blij dat ik weer met de selectie mag meedoen. Nooit gedacht dat m’n Hamilton Stardom 42 mm de selectie zou halen, mijn vrouw vindt het namelijk een lelijk horloge, maar ja hij is wel vierkant😊.
Zelf heb ik op foto’s 5, 9 en 12 gestemd, maar alle ingezonden foto’s zijn dit keer heel mooi!
Je bent te bescheiden Hans. Zeer fraai en rustig horloge! En ook nog eens met zorg en mooi licht en compositie gefotografeerd! Dat zie je ook wel eens anders. Je hebt mijn stem.
Dank je wel Floris @LastGentlemen, ik vind het erg leuk om, zoals je al schreef sinds het bestaan van HF Foto Challenge, voor de derde keer te mogen winnen. Weer een vermelding in the Hall of Fame😊.
Zoals ik al eerder schreef vind ik het bijzonder dat m’n Hamilton Stardom daar een hoofdrol in heeft gespeeld. Het is een apart model, maar draagt (vooral in de zomer) erg fijn.
Over een paar dagen zal ik Foto Challenge #107 starten, ik heb daar volgens mij een mooi thema en eigenlijk een heel voor de hand liggend onderwerp voor. Daar moet ik wel nog even aan werken en ook een paar voorbeeld foto’s voor maken (i.v.m. bijgeloof wilde ik daar niet voor de uitslag mee beginnen😀).