STEMTOPIC HF Fotochallenge # 119: fietsen

Gefeliciteerd @Colnago je doet je naam eer aan :partying_face:
En @Omega_73 bedankt voor de goede organisatie en het succesvolle thema, veel mooie inzendingen :+1:

4 likes

Leuk thema @Omega_73

Helaas kon mijn gevulde bidon op de nog vieze mtb niet tippen tegen de vlaamse kasseien

@Colnago is dan ook de terechte winnaar imo

(Kon ook niet missen met deze nickname :wink:)

4 likes

Een terechte winnaar :trophy: gefeliciteerd Vincent @Colnago

2 likes

Bedankt Jan voor de vlotte organisatie, en voor het leuke thema. Het gaf me de motivatie om sinds lang nog eens mee te doen :slightly_smiling_face:.

Thanks allemaal. Ik moest wel mijn best doen met dit thema inderdaad, het is jullie waarschijnlijk niet ontgaan dat er in de achtergrond niet eens een Colnago, maar wel een De Rosa staat :grin:

9 likes

@Colnago van harte gefeliciteerd met je super verdiende overwinning… :+1:
En natuurlijk ook @Omega_73 bedankt voor het leuke thema en het organiseren van dit fietsend geheel.

2 likes

Graag gedaan Vincent, @Anthony en de anderen!

Ik heb er ook veel plezier aan gehad.
3 keer is scheepsrecht Vincent. (Wilde ik ook. :wink:)

Wordt vast een leuk orgineel thema. Die De Rosa? Daar wilde ik niet over zeuren met zo’n foto. :ok_hand:
:grin:

4 likes

Nice, een de Rosa. Mijn vader heeft jaren op de Rosa gereden. Volledig van carbon en donkerzwart van kleur. Top fiets.

2 likes

@Colnago Vincent, van harte gefeliciteerd met deze meer dan terechte overwinning.
Veel succes met het verzinnen van een net zo leuk thema dan dit.
@Omega_73 Jan, bedankt voor het perfect organiseren van deze editie van de wedstrijd met een superleuk thema.

3 likes

En jij bedankt Eddie, voor het verhogen van de wedstrijd sfeer! :+1:
Moest wel even goed opletten dat ik je officiële 1e foto in poll plaatste. :wink:

3 likes

Een de Rosa King toevallig?
Had leuk kunnen zijn, een De Rosa King met een King Seiko😎

1 like

Gefeliciteerd @Colnago Vincent! Ik heb vanaf de zijlijn meegekeken. Super georganiseerd @Omega_73 Jan!

2 likes

Alsnog van harte gefeliciteerd Vincent @Colnago ! (Laatste tijd wat bezig met andere dingen).

Benieuwd naar het nieuwe thema😊

2 likes

Bedankt Hans. Het nieuwe thema vind je hier.

Benieuwd of je een lego pen kan bouwen :grin:. Je zou zeker de eerste niet zijn :slightly_smiling_face:

4 likes

Haha, je bent wel attent😀, ik ga m’n best doen, ik heb wel iets met pennen (en Horloges en LEGO).

1 like

En dat is dan weer volledig in lijn met jouw avatar :wink:

1 like

Zeker. Merckx heeft zijn grootste zeges behaald op colnago, zijn de rosa later spreekwoordelijk aan de haak gehangen. En fietsen leren maken bij Ugo hemzelve. Het doet me deugd dat er hier nog mensen hun Pappenheimers kennen :smiley:

Er ontbreekt ergens nog een Peugeot en een Masi in het verhaal. :thinking:

4 likes

Ik kijk er naar uit Hans!

Het helpt als je zelf zo’n fiets hebt.
Dik 10 jaar oud, maar rijdt nog steeds top. Licht en stijf.
Hopelijk wordt het snel wat warmer en droger zodat ie naar buiten kan :man_biking:

5 likes

Ook al wat ouder en zelfs nog een stalen frame!
Moet ik ook weer eens wat aan gaan doen.

3 likes

Ik heb de zwarte van deze generatie ook. Daarna een C60 van colnago gekocht, maar een jaar later alweer voor de nieuwere merak gekozen. Nooit een betere fiets gehad.

1 like