Stemtopic HF Fotowedstrijd #52 - Thema: drank

Ik stem bij voorkeur op één foto maar ik ga er nu voor 2.
Foto 15 is technisch m’n favoriet. Die fles, de lichtval er doorheen en de schuine compositie vind ik geweldig.
Van foto 9 krijg ik trek in een biertje. Heerlijk sfeertje, goede foto ook. Alleen die vierkante crop valt mij tegen.
Foto 2 krijgt 'n eervolle benoeming, mooie foto. Vind 't 'n fijne plaat maar ik vind bovengenoemde foto’s lekkerder bij 't thema matchen.

2 likes

Oh ja en de poll sluit op 13 september uiteraard! Ik durf de tekst niet meer aan te passen omdat ik bang ben dat de resultaten van de poll gereset worden

Zitten mooie foto’s tussen. Chapeau aan de inzenders. Ik heb gestemd

Cheers all en nog een fijn weekend :beers:

1 like

1 en 10.

1 like

5, 8 & 10! Veel fraaie inzendingen :star_struck:

2 likes

Foto 5, zonder enige twijfel!

1 like

Wat een hoop foto’s die zo in een reclame gebruikt hadden kunnen worden. Leuk om te zien.

1 like

Als ik dit allemaal zie verdien ik geen stemmen :joy:

1 like

De poll zit weer overvol. Nog best lastig kiezen :slightly_smiling_face:

1 like

Absoluut nummer 5! Drank moet vloeien, borrelen en schuimen. Heel mooie foto :ok_hand:

1 like

1 & 5

1 like

Nog een uurtje en dan sluiten de stembussen. Het moet wel gek lopen wil foto 1 niet winnen. Maar, in een uur kan er ook nog een hoop gebeuren

Poll is gesloten. Dank allemaal voor het stemmen. @Bwatched gefeliciteerd! Je hebt gewonnen en daarmee eeuwige roem verdiend en het recht om de volgende HF Fotowedstrijd te organiseren. Succes en veel plezier

9 likes

Gefeliciteerd @Bwatched! :partying_face:

1 like

@Bwatched gefeliciteerd, prachtige foto!

1 like

Gefeliciteerd @Bwatched :cocktail:

1 like

Gefeliciteerd @Bwatched.

Ben zelf zeer content met de runner up👌🏻

1 like

@Bwatched van harte gefeliciteerd :beers:

1 like

Dank allemaal! Erg leuk om te horen.
Het is bij mij even enorm druk, vrijdag zal ik een nieuwe contest aanmaken.

6 likes

Iets eerder dan verwacht.

1 like