Horloge ingeruild met @Stiggeltime. Verliep heel soepel, duidelijke afspreken gemaakt van te voren en heel vriendelijk. Achteraf ook nog een leuk praatje gemaakt.
Niets dan lof voor Johan @Stiggeltime . Ik kreeg een heel mooi voorstel om mijn Rolex Explorer in te ruilen op de Sub no-date welke ik nu in bezit heb. De communicatie en afhandeling als bijzonder prettig ervaren. Warm aanbevolen dus !
O ja. nog dank voor de koffie
Afgelopen zaterdag met @johan.d afgesproken in deze corona tijd, eerst kennis gemaakt op de carpoolplaats en daarna de overdracht bij mij thuis, zeer correcte koper @johan.d betaling was snel geregeld en de Yacht-master krijgt weer draagtijd bij een ander forum lid zeker een aanrader @johan.d
Vandaag een ruil gedaan met Johan.d
Het was een gezellige en fijne ontmoeting met een persoon die echt liefhebber is van horloges.
Deal was snel gesloten na goed contact online met mekaar te hebben gehad .
Een aanrader om zaken mee te doen
Vandaag een leuke ruil gedaan met @Stiggeltime Aardige kerel, weet wat hij wilt en, zoals het hoort, gek van horloges!
Korte edoch leuke corona-vrije meeting!
Horloge verkocht voor een vriend van @Stiggeltime . Lof voor de communicatie en fijne afhandeling! Top aanrader dus!
Horloge verkocht aan @Stiggeltime van https://stiggeltime.nl
Aardige gast met verstand van horloges. Communicatie was duidelijk en vriendelijk.
Een deal zoals het hoort; zonder poespas.
Vandaag weer een leuke deal gemaakt met @Stiggeltime zeker een betrouwbaar Forumlid, een aanrader
Zojuist een horloge verkocht aan @Stiggeltime. Prima deal voor beide, alles ging soepel. Zeker een aanrader!
Vandaag weer een leuke deal gesloten met @Stiggeltime. Zeer betrouwbaar Forumlid, zou zo weer zaken doen met Johan.
Via deze thread uitgekomen bij @Stiggeltime en ik moet zeggen, de lovende reacties hier zijn terecht. Goed contact, betrouwbaar en uiteindelijk een mooi horloge. Dank!
Recent een horloge verkocht aan @Stiggeltime, vlotte communicatie, snel tot een deal gekomen en geld snel op de rekening. Bij aankomst bleek het horloge vreemd te lopen, ook hier bleef de communicatie vriendelijk en aangenaam, en zochten we beide naar een oplossing. Het horloge bleek uiteindelijk gemagnetiseerd tijdens de verzending, gelukkig snel opgelost dus!
Nogmaals dank voor het vertrouwen, Johan!