Stijltje advies Squale 1545

Haha eet smakelijk!
Maar back on topic: oranje is wel een mooi stijltje toch? Voor de zomer dan. Of als het Nederlands elftal ooit weer een keer een toernooi gaat spelen.

1 like

loreallogo300x200

Jongens jongens zeg, werkelijk waar. Moet ik nu alles voorkauwen?

Deze voor na het douchen. Het schijnt ook verzachtend te werken voor na het scheren, maar daar heb ik geen kaas van gegeten :santa:

Deze om 10:30 's ochtends voor de rest van de dag:

En deze voor als je denkt “ik heb nu zin in een lekker fris snoetje”

Zo moeilijk is het niet, smeerkezen :upside_down_face:

Ik ga trouwens een roulette datumschijf op de Squale zetten. Gaat knallen met de blauwe wijzerplaat. En ik denk plexi met een datumloep. Dat heeft toch wel wat meer uitstraling :sunglasses:

Plus ik word he-le-maal naar van dat gedomede saffier zonder AR coating.

2 likes

Neeeeeeeeeeeeeee.
Ik blijf voorlopig nog even met m’n Westlife pyjama onder m’n Boyz 2 Men dekbed liggen denk ik @anon50762135EV

1 like

Doe je toch gewoon je wijzers rood verven.

1 like

Ja.

Snelle shop:

1 like

Hmmm. Ik weet het niet hoor.
Maar als ik je Seiko mod’s zo zie twijfel ik niet aan je inzicht qua smaak. Denk dat ik zoiets in real life moet zien.

1 like

Ik hou de Tudor Sub aan als voorbeeld.

Plexi + roulette, wat heerlijk.

Oh en de wijzers gaan ook. Die zijn belachelijk te klein en te kort. Een meisje uit Seattle (horlogemaker) maakt spierwitte wijzers voor mij met de groene matchende C3 lume. Dus geen gepolijste wijzers meer :tada: Ik zie het nut daar niet van in wanneer er geen markers op de wijzerplaat zitten, maar alleen lumedots.

Dus eigenlijk is de Squale gewoon lelijk, maar heeft hij wel potentie om cool te worden. Denk daar maar eens goed over na :sunglasses:

:thinking:
Ben benieuwd wat je er van gaat maken.
Wou aan de Squale nog niet teveel gaan sleutelen zonder ervaring. Ga binnenkort eens beginnen met een Vostok uit elkaar slopen. Daar kan ik niet teveel aan verkloten denk ik.

1 like

Ff testen met uploaden afbeelding.

Ready for autumn🍂

4 likes

Staat hem goed,waar heb je die vandaan?

1 like

Dankje! Komt bij Cheapestnatostraps vandaan.

1 like

Nog even wat extra gear voor de Squale (en alvast voor de Quattro) gescoord op Black Friday :grin:





Welke vinden jullie het beste staan?

  • Bandje 1
  • Bandje 2
  • Bandje 3
  • Bandje 4
  • Ga toch weg met je nato’s

0 stemmers

3 likes

Mmmm op die bruine is wel leuk. Andere zijn mij te druk!

1 like

Verrassende uitslag. Dat had ik niet verwacht :rofl::rofl::rofl: