Onlangs een Heimdallr Seaghost van @Stinkyfingahz aka Joran gekocht. Super communicatie, snelle levering en goed verpakt. Zeker een aanrader!
Bedankt Joran!
Onlangs een Heimdallr Seaghost van @Stinkyfingahz aka Joran gekocht. Super communicatie, snelle levering en goed verpakt. Zeker een aanrader!
Bedankt Joran!
Van @Stinkyfingahz een horlogedoos overgenomen. Zeer vlotte deal en snel verzonden. Bedankt, erg blij mee.
Recent een leuke gadget (mag ik een smartwatch wel horloge noemen?)overgenomen van Joran voor mijn vrouw. Ik deed een smerig bod op zijn verzoek en kreeg hem voor een meer dan prima prijs thuisgestuurd!
Vrouw blij, ik blij, Joran blij, wat een fijn weekend
Dikke aanrader hoor!
Bezel insert gekocht van @Stinkyfingahz Vlotte reactie, snel en veilig verzonden: kortom helemaal in orde!
Ik heb een horloge verkocht aan @Stinkyfingahz . Elke keer als ik een verkoopdeal maak denk ik weer: dit was echt snel, dit kan vast niet sneller⦠En ook deze keer werd het tegendeel bewezen. Supersnelle communicatie en betaling, helemaal perfect!
Horloge gekocht van @Stinkyfingahz
Super bedankt! Ongekend goed ingepakt, ik zou zelfs staatsgeheimen zo durven vervoeren. Omschrijving was treffend en zeer snel en eerlijk gehandeld.
Top!!!
Een skx007j van Joran gekocht.
Prima afwikkeling en een goede verzending.
Leuke San Martin gekocht van @Stinkyfingahz om te kijken of een Pepsi of Tudor BB GMT wat voor me is.
Geen gedoe, goeie prijs en snel verzonden.
Aanrader!
Watchwinder gekocht van @Stinkyfingahz. Snelle deal, vlot verzonden en is als beschreven.
Zo hoort dat.
Een tijd geleden een rubberen Everest band overgenomen van @Stinkyfingahz. Vlotte communicatie, product zoals beschreven, kortom blij mee. Dank!