Stowa HFLE 2017 : Sunburst blue dial Ikarus! Info upgrades + foto's!

Tsja, ik was alleen nieuwsgierig, en had even geen tijd om 500 reacties te doorzoeken naar de informatie tussen de onzin. Dus ik dacht ik vraag het de ts. Ik had dit natuurlijk per pb moeten doen. Excuses.

1 like

Ja.

Nee.

Dat betekent het niet per definitie. Dit zijn wat ontwerpen voor de blauwe no date optie. Het voorstel komt nog. We hebben nog tot half augustus :sleeping:.

gr, HJR

2 likes

Dank je voor je antwoord, helemaal duidelijk. :+1:

Is er al meer bekend over hoe hij er uit komt te zien, wanneer dit bekend wordt, wanneer ik een nummer kan uitzoeken etc etc?

:joy:

3 likes

Wat ben jij voor goochem? Bij iedere potentiële kanshebbers van de HFLE al je nummertje aan het hosselen…? :joy::joy::joy:

Deadline was medio augustus, al ben ik het met je eens dat het jammer is dat de duurdere hfle (juist nu het mag) opties achterlopen op de panda’s. Natuurlijk kan het ook zijn dat de panda’s te vroeg pieken.
Nummers uitzoeken voordat deze het is geworden is misschien wat prematuur :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha ik zit maar wat te vervelen joh.

1 like

Heb je het bij de andere al wel voor elkaar?

Nee alleen nog maar bij die Panda Chrono (niet EMG). Daar ben ik nr 1 van 1

3 likes

:joy:

2 likes

Van de Stowa wil ik graag nr. 82… :wink:

Groot gelijk, een van de mooiste cijfers.

Hieronder een weergave van mijn favoriete cijfers (in willekeurige volgorde, kan moeilijk kiezen):

54
12
7
82
14

Vroeger had ik ook veel met 32, maar nu niet meer zo

2 likes

hahaha, 82 is mijn geboortejaar, maar 82 stuks gaan er waarschijnlijk niet komen… Dan maar 41 :confounded:

1 like

Ik zou voor 3, 11, 23, 31, 47, 53, 67, 71, 89 of 97 gaan.

1 like

Laat me raden.
Je ouders en schoonouders zijn van 1903, 1911, 1923 en 1931, zelf kom je uit 1947 en je vrouw uit 1953. Je heb vier kinderen uit 1967, 1971, 1989 en de jongste is een nakomling (nu kan het net nog kindje) uit 1997?

Zo komen we wel bij de 100 Stowa’s ja!

4 likes

Bijna goed. Zijn nieuwe vriendin is uit '97.

5 likes

Allemaal fout. Het zijn priemgetallen!

4 likes

De uitleg van @Thieuke is dan toch een stuk leuker.

2 likes

Nee hoor. 3,11,23, 31 zijn Bamie gerechten. 47,53,67,71,89 en 97 Nasi of witte rijst.

11 likes

Het zijn de mooist ogende priemgetallen onder 100. Één ervan zou leuk zijn. :slight_smile: En als ik vier kinderen heb… Dat zouden drie verassingen zijn. :slight_smile: Wat weer een priemgetal is.

1 like