Dat contrast met die donkerblauwe mouw is wel bruut zeg! Lekker hoor!
Leuk! Hier zit ik ook over te denken. Heb al een tijdje de Pink lemonade op m’n vizier en toen kwam daar de mimosa tussendoor ![]()
Tof duo ![]()
![]()
Nu moet ik erbij zeggen dat de Pink Lem0nade voor mijn vrouw is. Volgende week is ze jarig en krijgt ze hem cadeau. ![]()
Maar nu ik ze zo naast elkaar heb vind ik het nog moeilijk kiezen. Allebei hebben ze wel hele gave elementen. ![]()
De Pink Lemonade is trouwens weer beschikbaar in de webshop, voor de geïnteresseerden.
Heb enorm zitten twijfelen of ik Pink Lem0nade zou aanschaffen. Dacht is het niet dubbel op vanwege de kleur. Maar als ik het zo zie naast elkaar denk ik
Not bad! ![]()
Je zet me weer aan het twijfelen ![]()
Lekker kopen toch? ![]()
Maar als je kan kiezen… of moet kiezen. Ga je dan nog steeds wel voor de Mimosa of toch de Pink Lemonade. Dat vind ik nog heel lastig nu ik ze allebei heb gezien naast elkaar.
Denk dat ik toch voor de Mim0sa. Vind de dial echt super vet, maar ook de kast.
Zeker weten!
Ik hoop dat ze wat meer edities van deze serie gaan maken, aangezien ze er al heel wat hebben gedaan met de 01serie.
Hopelijk iets soortgelijk aan de pink limonade in een fris blauw en/of groen lijkt mij wel wat.
Ja ik ben sowieso wel benieuwd waar Studio Underd0g heengaat. Nu krijgen ze af en toe best wat kritiek omdat zo met zóveel variaties van dezelfde chrono blijven komen. Het zou misschien wel leuk zijn als ze de vaste collectie met nog een sterk model uitbreiden.