Nou, we hoeven niet full drama queen.
Ach. Que sera sera. In het ergste geval doen ze niks en gaat ie op termijn naar Dik.
Nee:
Nou, we hoeven niet full drama queen.
Ach. Que sera sera. In het ergste geval doen ze niks en gaat ie op termijn naar Dik.
Nee:
Ben blij dat je er zo in staat.
Geniet ervan!
Gefeliciteerd Pjotr!
en nu het nog kan, zou ik m ook nog even in het daarvoor bestemde topic laten voorbij komen @Pjotr
Ik mag vooralsnog niet klagen. Ze hebben een Duitse service partner waar het horloge naar toe gaat. Dus gelukkig niet naar de UK zenden.
Mijn grootste zorg op het moment is dat deze, zover ik kan zien op z’n website, niet kan laserwelden en dit eruit polijsten wordt echt een bloedbad. Het is een vrij diep “sneetje”.
Of ze lepelen het uurwerk in een nieuwe case. Gaat stukken sneller en arbeidsloon is de grootste kostenpost…
Ik had al een reactie van de horlogemaker inderdaad van gelijke strekking.
Je gaat naar een Speedmaster GTG en dan duikt daar ineens een Studio Underd0g op ![]()
@Petteflet liet hem met volle trots zien. En terecht! Dit was de eerste keer dat ik een horloge uit dit huis in handen mocht hebben. Het stelde me zeker niet teleur. Wat een gaaf horloge is dit zeg. Dankjewel… dit heeft een zaadje geplant ![]()
Mooi! En mooie foto’s! (Zoals altijd
)
Bedankt voor het delen van de foto’s @JuKo! De Underdog werd gisteren veel opgepakt.
Die dial overtreft ook echt irl. ![]()
Gefeliciteerd! Mooi model. Die jongens bij SU weten wel steeds wat moois te maken en op te hypen. Doen ze goed!!
Oehhhh… ik voel meer foto’s aan komen!! In het GTG topic binnenkort?
Het valt wel mee. Ik heb vooral veel gekletst en bepoteld.
Op Insta kwamen er weer wat bijzondere ontwerpen/kleuren voorbij van de Studio. Benieuwd wat er nog maar gaat komen.
https://www.instagram.com/p/DRKIp72CGcb/?igsh=YXJmcG42aDkxcmg5
Ik moet eerlijk toegeven dat dit ook mijn uitkomst was bij de vorige GTG. ![]()