Studio Underd0g / Underdog only

Moest je ook al gelijk afrekenen of kon dat op het moment dat het horloge verstuurd zou worden?

Het horloge reken je gelijk af, invoerrechten en BTW zodra het bij DHL is aangemeld/aangekomen. Ging in mijn geval om €130,- dus die komt er nog bovenop.

2 likes

Eerder dan verwacht is ie dan binnen! Wat een kek horloge!
Gave dial! Mooi zicht op de breitling🤭 / ST 1901 machine. Afwerkensniveau verassend hoog voor het geld! Lekker soepel bandje.

Al met al helemaal blij mee!

13 likes

Ziet er goed uit!
Nu moet het weer nog even beter worden en dan kun je lekker knallen met dit zomerse horloge!
Ik vind hem erg leuk!

1 like

In september besteld, en dus lang moeten wachten. Maar dat was het waard.

9 likes

Mooi! Cheers van zn neef die ik vandaag om heb!

6 likes

Nog wat spam

Nu avondwissel naar mijn NA Citizen

5 likes

Hij is zo leuk!!!

1 like

Wat is de algehele indruk van de kwaliteit. Overweeg er ook een aan te schaffen in de volgende ronde. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Zeer zeer positief wat mij betreft. Lekker flexibel bandje, mooie en strakke kast afwerking en een ander detail wat mij opviel is het zeer strakke ingegrafeerde text logo op de clasp.
Op basis van mijn verwachting van een 500 euro horloge was ik zeer positief verrast.
Als je m een keer in het echt wilt zien voordat je tot verkoop over wilt gaan, stuur maar een PM. Koffie/bier/whisky staat klaar :hugs:

3 likes

Klinkt goed, ik zet je op speeddial! Ik zal mijn budget eens moeten opkrikken. :sweat_smile:

1 like

Meer zomer kan bijna niet :tada: :sunglasses:

22 likes

Geniaal ding

En die ijsjes zijn verdomd lekker

2 likes

Na een paar maanden wachten eindelijk gearriveerd!

Wel weer iets anders op het oog, dus twijfel nog tussen dragen of flippen.

10 likes

Dare to be different! I like it :+1:t2:

1 like

Vandaag binnengekregen na 4 maanden wachten. Het was t waard! Erg blij mee :blush:

15 likes

Cool!!

1 like

Aankondiging van een nieuw model van Studio Underd0g! Ben benieuwd wat het gaat zijn, gezien de teaser misschien een eamaille dail?

De animatie in de mail duid dan weer op iets zwarts :face_with_raised_eyebrow:

Vanuit youtube had ik begrepen dat het een field watch ging worden.