Studio Underd0g / Underdog only

Ik moet zeggen dat ik had gemist dat de lijn Sellita voert, dat rechtvaardigt de prijs wel flink

1 like

Zag net een korte review van Fratello voorbijkomen op Instagram. Daar zagen ze er wel beter in uit, zeker die blauwe.

1 like

Nieuwe zijn leuk maar niet voor die prijs

holy Guacamole! Dat kleurt toch best lekker :heart_eyes:

10 likes

En nog wel een paar andere verbeteringen aan het nieuwe uurwerk.
Sellita is gestopt met de gen 1 dus fabrikanten moeten wel mee.

2 likes

5 likes

Enige tip voor een alternatieve band met deployment gesp aub? Ook een alcantara grey…

Had je dit al gelezen?

Lekker deze in het zonnetje :sunglasses:

3 likes

2 likes

Grappig. Ik vind hem juist wel weer wat hebben. :grin:

Ik ben dan benieuwd hoe hij er in real life uit ziet. Dat blijft toch altijd het lastige met dit soort merken. Dat heb ik ook met Farer bijvoorbeeld. Best een aantal modellen die me aanspreken, maar niet perse de behoefte om die als proef te bestellen.

2 likes

Ja mee eens, dat blijft ook lastig.

Nu heeft Fratello al wat goede hands-on foto’s! Dus dat is al leuk om even naar te kijken.

Het is sowieso wel leuk dat ze nu met een 2de generatie van die 02Series komen. Want dat laat wel zien dat ze blijven fine-tunen en die 01 en 02 gewoon vast onderdeel van de collectie zijn.

Ik ben wel benieuwd waar SU heen gaat. Ongetwijfeld dat er een keer een Series03 bij komt. Maar wat dan? Een duiker zie ik ze niet zo snel uitbrengen. :face_with_monocle: Misschien een funky-dresser? Iets met veel textuur op de dial en opgelegde indices? Beetje in het vaarwater van Grand Seiko? :crazy_face: :clap:

1 like

Addiesdive heeft die wens al vervuld :melting_face::wink:

Alleen de naam al :smiling_face_with_tear:

2 likes

2 likes