100%, zowel kleur, materiaal als gesp
Waar heb je deze met blasted hardware besteld? Ik heb voor mijn Precista een elite band met gunmetal grey hardware. Deze is helaas niet dezelfde kleur als de Precista. Dus ik zou heel graag blasted hardware willen. Op de officiële site zie ik die mogelijkheid niet.
Barton, Google helpt je verder
Ik denk eraan om de hirsch extreme orange er aan te hangen. Zit nu aan mijn orange monster. Kijken of dat niet te wordt?!
Ik kan echt nergens de blasted hardware vinden. Als je me zou kunnen helpen, heel graag!
Ook hier zie ik geen blasted hardware. Toch bedankt voor de genomen moeite.
Als je nou gewoon bij de gesp kijkt kun je een kleur kiezen, waaronder gun metal grey…
Zoals ik hierboven al schreef heb ik al een elite strap met gunmetal grey hardware. Die kleur is anders dan de blasted kast van mijn Precista. Op jouw foto leek de hardware wel echt blasted. Vandaar mijn vraag.
Dit is toch echt wat ik besteld en ontvangen heb, gun metal grey. Meer kan ik ff niet voor je betekenen ben ik bang
Denk dat de foto wellicht iets vertekent en dat het dezelfde is als de jouwe.
Ik zal er mee moeten leren leven dat de kast en de hardware niet precies dezelfde kleur hebben haha! Wel echt een super fijne band!
Ja dat denk ik ook. Laat hem nog even in de verpakking tot de Quattro komt!
Alvast veel voorpret gewenst!
** korte update **
Ze zijn geassembleerd!
Nu breekt de testfase aan, denk aan waterdichtheid en gangnauwkeurigheid.
Onze horlogemaker meldt dat ze elk in 6 posities getest zijn en tussen 0(!) en een handvol seconden zitten. Dat is COSC-niveau. Die Sellita’s zijn dus heel erg goed.
De horloges liggen nu in de kluis op verschillende posities en worden zoals gemeld de komende periode getest en eventueel afgesteld. Als laatste worden de casebacks op de juiste waarde vastgezet.
De pouches van @Taconew zijn straks ook klaar. Jullie hebben er zin in, maar wat dacht je van ons?!
Qua afwerking zijn de onderdelen heel goed. Alles past lekker en ziet er piekfijn uit. Jullie krijgen erg goede en mooie exemplaren om de pols.
Zoals het er nu voor staat kunnen wij de Quattro in de laatste week van juli overhandigen cq. opsturen. Dit communiceren we binnen een paar dagen met de kopers.
To be continued…
Lennart en Hans
ZouTer nieuws!
Zou je, als teaser en omdat er geen glas in de caseback zit, wat foto’s kunnen plaatsen van het open horloge? Dan hoef ik hem zelf niet open te maken
Niet verrassend…
Jahaaaa! Can’t wait!!!
Geweldig mooi nieuws, wel lekker hoor al die updates van jullie kant, super!
Weet niet of dit je eerste bandje van hun is, maar ik heb die van mij sinds ik hem heb niet meer afgedaan. Wat een fijne bandjes zijn dit!
Ga er nog enkele bij bestellen, kortom goed vooruitzicht voor je.
De allereerste inderdaad. Maar wauw wat zijn ze soepel, echt hele goede kwaliteit.