SUBDELTA Quattro

Potverdorie Hans lijkt wel een bedrijf.
Goed bezig. Zie alleen dat nr 12 ontbreekt net als 11.

1 like

Wat dacht jij?! Zeker :slight_smile: Met alle afwijkingen in 6 posities!

3 likes

Lijkt zo, staan niet op deze foto, maar zijn er wel degelijk (gelukkig voor jou) :smile:

2 likes

Lege vakjes zijn volgens mij voor nummer 17 en 18 bedoeld.

1 like

Yessssss!
🥳

2 likes

Volgens mij zijn de lege vakjes van de reeds ingepakte horloges, net zoals nr 1 (mijne :relieved:) en nr 2

2 likes

Knocks like a freakin’ touring car.

3 likes

Volgens mij kun je hier (ondanks dat het veel werk is) verschrikkelijk veel voldoening uithalen.

Ik kan er alleen maar respect voor hebben. :+1::+1:

4 likes

Echt super goed georganiseerd tot nu toe, met name de vlotte updates en leuke teasers van dit project, echt een geweldige job!

6 likes

We’ll see where the boat beaches???

3 likes

Dankjewel! Het is inderdaad veel werk, maar van stilzitten achter de geraniums is nog nooit iemand in de geschiedenisboeken gekomen. Niet dat wij daar wèl in komen, maar je snapt mijn punt denk ik wel.
Het geeft mega veel voldoening. Lennart en ik doen zo een biertje op het balkon. Hebben wij wel verdiend. Morgen worden de pakketjes bij DHL aangeboden (PostNL nahhhhh bleeeeeeh) en ik zal eenieder de tracking codes opsturen.

28 likes

Zekers!!!

Proost! Ik zal niet snel zeggen dat een biertje onverdiend is, maar deze is zeker verdiend.

3 likes

Proost en gefeliciteerd met de behaalde mijlpaal heren!!!

3 likes

Alles is mede tot stand gekomen dankzij de niet-aflatende hulp van onze Nederlandse horlogemaker. Laat dat even duidelijk zijn! Hij heeft ze allemaal met een onvoorstelbaar oog voor detail geassembleerd en voorzien van printjes met de afwijkingen in alle posities.

Hulde. Driewerf :smile:

Lennart is net naar Duitsland gereden, uiteraard nuchter, en ik mijmer nog wat na. De pakketjes zijn voorzien van tracking codes, die ik in de ochtend rondmail. Nu is de accu leeg en ik moet nog even slapen. Morgen vroeg dag voor de baas.

Truste.

24 likes

Mooi werk, geniet straks van jullie aanwinsten allemaal :+1: Het forum zal binnen kort overspoeld worden met plaatjes met allerlei verschillende banden. Ik hoop dat Jur wat extra server capaciteit heeft ingekocht :rofl:

1 like

Alle Nederlandse kopers hebben zojuist de track and trace van hun Quattro ontvangen. Alles is per DHL verstuurd.

Morgen druppelen de eerste binnen en wij zijn heel erg benieuwd naar de meningen. Kom maar op met die NA’s :sunny:

Fijne dag allemaal!

PS leuk om te zien dat er alsnog een aantal is ingestapt voor de aanbiedingsprijs en er nog een aantal twijfelt :+1:

23 likes

Gewoon overspoelen met Quattro’s dat Forum. Goede zet :rofl::+1:

6 likes

Yessss, nog op tijd voor mijn vakantie binnen. Yeah!

1 like

Even orde op zaken gesteld de laatste dagen.
2 eruit, 1 erin en nog 1 plekje over. Jullie mogen raden waarvoor :grin:

7 likes

Gefeliciteerd met deze batch! Fraai horloge, ben benieuwd wat de bevindingen van de kopers zijn.

1 like