SUBDELTA Quattro

Niet te snel laten lopen die boormachine! 100 t/ min

3 likes

Zou dat in theorie kwaad kunnen dan? In principe kan je hem niet te veel opwinden toch? Althans ik ga er van uit dat hij slipt als de veer op spanning staat?

1 like

Je draait alles kapot > is een handwinder en de veer heeft een vaste eindhaak. Bij een automaatveer zou het wel kunnen.

2 likes

Aaah, ok weer wat geleerd

1 like

de opgegeven waarden zijn voor een speciale watchwinder met een slipkoppeling. Deze worden in de fabriek gebruikt om de uurwerken op te draaien voor de gang test

1 like

Stelletje luie draken zijn jullie ook. Gewoon die Sellita met het handje opwinden! :roll_eyes:

4 likes

Nog ééntje dan.

Wat is eigenlijk de gangreserve als ie volledig is opgewonden? Heb hem vanochtend helemaal opgewonden nadat ie was stil gevallen.

8 likes

Minder dan 48 uur (ik dacht 40 of 42 uur). Dat impliceert dat lekkertjes om de dag opwinden tot stilval leidt. Hoe je het ook wendt of keert: dagelijks opwinden is het devies. Nou ja, ook nog wel relaxt, hoor.

2 likes

Volgens de fabriek minimaal 42 uur, praktijk is zeker 44 uur

2 likes

Dat moet zijn 42 uur.

http://www.sellita.ch/scripts/calibres/images/Brochure_technique-SW210-1_23.pdf

Kan zijn dat ze nog even moeten inlopen.

Ok thanks. Kan wel kloppen want ik had hem op 40 uur maar ik had hem niet helemaal opgewonden tot ie niet verder kon.
Nu iets verder gedraaid, je voelt prima tot waar je kunt gaan, dus dan komt ie vast rond de 42 uur uit.

2 likes

Die lume

16 likes

…is fantastisch! Ik sluit me steeds weer op in een donker hokje.

3 likes

Dat hoeft geen eens. Zit gewoon op de bank.
Heb hem even tegen een zwarte stoel gehouden voor het contrast maar dit is gewoon in een hele lichte woonkamer.

Echt bizar!

11 likes

Fixed that :sunglasses:

1 like

C3 mannen en dan ook nog eens de X1 kwaliteit. Beter is er gewoon niet op de markt. Zelfs niet de gastubes die je wel eens ziet!

2 likes

Wedstrijdje doen?

5 likes

Allemachtig wat een toorts! Als ik hiervan foto’s mer de iPhone maak, wordt alles bleek. Jij krijgt het er heel goed op :+1:

2 likes

14 likes

Lekker hoor.

2 likes