SUBDELTA Quattro

Jahoor, allemaal.

1 like

#nofilter
@ThaPapper wat vind je van deze achtergrond?

8 likes

Mooie band, Welke is dat?

De Hirsch Performance Arne. Super.

Later als verwacht maar toch totaal onverwacht heb ik na 46,5 uur mijn levensloze Quattro aangetroffen. Hij ligt nu ten rustte in de kist.

3 likes

R.I.P.

4 likes

Ik denk dat hartmassage wel weer leven in de brouwerij brengt :smiley:

2 likes

13 likes

6 likes

Voor mij nog ietwat ā€œin your faceā€ maar het horloge komt er al stukken mooier op uit.:ok_hand: Misschien iets donkerder blauw eens proberen? :thinking:

2 likes

De eerste winstpakker is al gespot!

En dan niet eens de moeite doen om hem binnen HF te verpatsenā€¦

2 likes

HF ziet alles @BG1

3 likes

Ach het valt wel mee toch?! Paar tientjes is zo ongeveer de verz.kosten naar DE

1 like

Ja dat ben ik! En UF heeft een groter achterland dan hier, dat en er is nog twijfel of ik er echt afscheid van wil nemen.

Klopt, als hij hiervoor gaat verdien ik er niets aan en dat is ook niet erg.
Maar mocht iemand interesse hebben hier, feel free.

4 likes

Wat een gelul :joy: Iedereen hier weet toch wat hij heeft gekostā€¦

My price is Eur. 739,- excluding shipping

Ja precies. Als ik twijfel over de verkoop zet ik hem ook altijd te koop op de plek waar de meeste mensen hem kunnen kopen. Dan ga ik niet op mijn eigen forum verkopen natuurlijk, dan duurt het straks langer. Maar ik begrijp het wel, je hebt hier ook geen geschiedenis van verkopen natuurlijk.

3 likes

Ah joh @BG1 mag best een paar tientjes overhouden na al dat Subdelta geplug. Hij had er bijna een dagtaak aan.

7 likes

Is dat zo? Ik heb al een paar keer handeltjes gedaan met @BG1. En dat liep heus waar via dit forum.

1 like

Al zou @BG1 er ā‚¬1000 winst op maken. Het is toch zijn horloge? Wat dan nog als hij het elders verkoopt.
Wat vinden we het hier toch heerlijk als we met het vingertje naar iemand kunnen wijzen.
Bah.

24 likes

10 likes

Hier ook op zwart

9 likes