SUBDELTA Quattro

Bizar hè. Dat kreng is echt niet normaal op een foto te krijgen.
Maar dat boeit niet, hij moet lekker om de pols :blush:

2 likes

#nofilter

En ja hoor, Borealis heeft de camo in 20mm. Net dus maar ff besteld voor op de Quattro :innocent:

9 likes

Nog maar een plaatje dan

12 likes

Op een Borealis camo :sunglasses:

6 likes

OK laatste Subdelta spam (voor vandaag dan).

4 likes

Hoi @Triplock, leuk hoor, al die verschillende bandjes op de Quattro. Maar voor mij is het allemaal net niet. De meegeleverde band is tot nu toe nog steeds de beste!

2 likes

Is er al iemand die deze op staal draagt? :slight_smile:

2 likes

Prachtig inderdaad

2 likes

Stef a.k.a. @malus65 heeft bouwnummer 43 gefotografeerd en wij kunnen alleen maar zeggen: schitterend. Bedankt Stef! Je maakte al van die mooie foto’s van de Blue Ace en nu weer van deze. Wauw.

Hier wat voorbeelden:

35 likes

Wow! Wat een prachtige foto’s zeg.
Die doen het horloge echt eer aan.

5 likes

Vandaag de Quattro op de nieuwe canvas band van @ruudvv alias strps.nl :sunglasses::+1:

9 likes

Moet nog een band op de juiste manier bijpassend laten blasten, maar deze kan alles hebben hoor.

6 likes

Nice! :slight_smile:

Heb je daar een adresje voor? Ik heb binnenkort ook nog wat spul dat ik wil laten bead blasten.

Nee nog niet.

Ok. Ik weet wel dat Rob van Monsterwatches het doet. Misschien kunnen we HF groepskorting bedingen :sweat_smile:

Prachtige foto’s

Voor mij blijft dit toch stiekem de winnaar van de HFLE 2019

5 likes

waar is een “goed aansluitende” metalen band te verkrijgen?
Passende end links zullen er niet zijn denk ik.

Ik ben wel benieuwd hoe vaak jullie de Quattro eigenlijk dragen. We hebben hem nu allemaal een paar maanden maar ik zie hem weinig meer voorbij komen op het forum.
Ik was op slag verliefd maar na een week belandde ie al snel in de doos en droeg ik hem sporadisch. Nu heb ik hem de laatste paar weken weer regelmatig om en ik ben er weer helemaal blij mee. Ik draag hem vaak op nato of canvas.
Dus, hoe vaak draag je je Quattro?

  • Dagelijks
  • Meerdere malen per week
  • ~1 keer per 2 weken
  • ~1 keer per maand
  • Quattro? Ohja, die heb ik ook nog ergens geloof ik.

0 stemmers


8 likes