Subforum voor liefhebbers/handelaren?

Fair enough :blush:

1 like

Voor de beginnende horlogeliefhebber (zoals ik) is de Hf horlogemarkt erg prettig. Er komen horloges voorbij die je niet bij de juwelier ziet, ook niet 1.2.3. online gaat kopen, maar wel koopt van een Hf lid met reputatie. Ieder lid kan wat voorwerk doen en zo voorkom je al de nodige incidenten.

Never change a winning team.

Voor mij gaat het bij Hf om liefhebbers, voor een niche commerciële horlogemarkt zijn er al genoeg websites denk ik.

Er is ook een Hf lijst met vertrouwde en betrouwbare leveranciers. Wellicht wat voor iemand met een aantrekkelijke semi commerciële activiteit?

6 likes

Heb dit topic nog niet doorgelezen. Maar ik vind juist die hobby handelaren vaak interessante pieces hebben! Bijvoorbeeld RickBTC. Elke keer hoor ik: Ja heb ik via RickBTC gekocht. Dan denk ik: hoe dan?? Ik heb geen Insta en Facebook en check ook niet wekelijks de websites.

Voor mij een mooie toevoeging. Desnoods laat je ze er een half eurootje voor betalen per advertentie ofzo.

Ik als liefhebber wil graag op HF interessante horloges tegen komen van mensen waarvan ik weet dat ze te vertrouwen zijn.

Daarnaast vind ik de houding van HF enigszins communistisch. En de middelen gaan het doel voorbij. Want het koopje op HF voor de liefhebber, verdwijnt sowieso direct via Uhrforum of Marktplaats. Dus het heeft totaal geen nut om hier de ‘‘markt’’ zo overdreven te beschermen. Sterker nog, het zorgt voor een leegloop in de aanbod sectie.

9 likes

Precies dit inderdaad. Mooi omschreven👍🏼

1 like

Niet heel moeilijk.
Je plukt ze van een website die verzekerd verzend en verkoopt ze hier premium(ish) door. Risicoloos dozen schuiven dan

Zou ik toch eens doen. Jur legt haarfijn uit wat de reden is dat het hier niet wordt toegestaan

4 likes

Je bedoelt de lijst die is opgezet door 1 persoon en gebaseerd is op zijn criteria van wanneer iemand betrouwbaar is? Dat is niet helemaal zuiver hè.

1 like

Je weet dat je zelf de grootste huiliehuilie bent van het forum? :smile: :wink:

1 like

Kijk, ik heb geen moeite met harde uitspraken richting mijn persoon, dat is het effect van zelf ook soms wat harde uitspraken doen.

Maar zwak hem dan niet af met een knipoogje joh, dat is zo zwak…

8 likes

Hahaha wat heerlijk volwassen en in de bullseye. Je krijgt volgende week een biertje uit eigen doos van mij.

3 likes

Loud and clear

Wie betaalt bepaalt dus als iemand zelf de kosten betaalt, en om een aantal redenen geen commerciële activiteit wil, dan hebben we dat te respecteren.

Voelt het goed?

Een dag na een discussie mij alsnog aan te vallen, ondanks dat je geen deelgenoot was van de discussie?

Hoop dat het goed voelt! Geniet er van!

1 like

Forum bitches :joy: kliekjes gedrag. Jullie gedragen je echt als kleine kinderen. Laat elkaar en elkanders spullen in waarde.

3 likes

Thanks jij ook schatje

:joy_cat: Nu ben je een echte toetsenbordheld!

Wat heb ik er precies mee te maken?

Stoor jij je aan ons?

4 likes

Ik denk dat ie even moest wachten tot

1 like

De discussie is er inmiddels alweer, een trigger voor sommigen.

Joh laten we lekker stoppen hier. Voegt compleet niks meer toe

Zegt de een tegen de ander.

1 like

Ik ook. Maar doelde in dit geval op de gepoogde fittie.

1 like