Subforum voor liefhebbers/handelaren?

Ja.
Ik mekker over jullie als huilie huilie leden en niet over het forum

Haha, die banned-valstrik lopen we niet in :joy:
Enne: geen off-topic geruzie hè… Lijkt wel HF!!!

9 likes

Dat klopt. Een openbaar topic kan meteen een schatting geven over hoeveel voor- en tegenstanders er zijn.

So close.

9 likes

Inderdaad.

Het doet er niet toe.

De eigenaar heeft al zo vaak aangegeven het niet te willen…

Wie betaald bepaald

@rlc gooi er nog eens een polletje in anders

:bomb:

1 like

Krijg je ook gratis hè? :wink:

Helaas wel.

Ik heb geen zin in een nieuw lid toevoegen aan mijn lange negeer lijst.

Weer vriendjes worden?

Ik heb zin om ze te taggen, en kijken hoe de chaos zich ontvouwt. Ik denk er nog even over na :upside_down_face:

4 likes

Haha ja maar het is wel zo. Het hele blauwe gedeelte wordt opgekocht en verschijnt voor een meerprijs op het internet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Is dit mogelijk? Ik vraag dit voor een vriend…

Nou vooruit, we zijn weer vriendjes.

1 like

Maar wat kunnen wij daar uit opmaken? Dat de handelaren hier gewoon degelijke prijzen bieden.

Snap die frustratie nooit zo erg? Want als iemand een horloge graag wilt hebben dan hebben ze gewoon de kans om het te kopen.

Ja hoor, we hebben sinds kort de Marktplaats-route.
Gratis adverteren op Marktplaats, daarbij aangeven dat alleen bepaalde HF-leden kunnen reageren door hun forumnaam te vermelden. Vervolgens alles via HF afhandelen, uiteraard achter de schermen via PB.

Gat in de markt, wel de voordelen van HF maar niet die lastige regelgeving :+1::sunglasses:

Weet eerlijk gezegd niet hoe het afgelopen is met het aangeboden horloge, of dit inmiddels inderdaad verkocht is via Marktplaats / HF

2 likes

Het idee is mischien niet zo verkeerd… en als je als handelaar een kleine bijdrage betaald, heeft het forum er ook nog wat van!

Een vast bedrag per jaar, en afhankelijk van het aantal verkochte horloges, boven een bepaald aantaal nog een paar % meer of zo…

Zo kunnen we goed onderscheiden tussen prive en handel… mits het gewild is!

1 like

Het is hier nog altijd een liefhebbers site en geen verkoopplatform voor handelaars.
Daar zijn andere mogelijkheden genoeg voor.

Haha deze opmerking is grappig voor iemand die net lid is. Maar je hebt gelijk.

1 like

Och, áls het mogelijk is, kan altijd nog verfijnd worden.
Bijdrage per kalenderjaar, bijdrage per post, alleen speciale aanbiedingen, nieuwtjes, plaatsing ná toetsing Jur of… :kissing_heart:
Het is en blijft liefhebbersforum maar dat kan, imho, vaak samengaan!

Wat is er mis met nee is nee?

3 likes

Hangt ervan af wíe het zegt en het liefst met reden… :+1:

5 likes