Submariner alternatief

Haha echt he. Je brein maakt er gewoon vanzelf SKX van.

3 likes

Is deze hier al voorbij gekomen? Iemand trouwens ervaringen met dit horloge? Ik vind hem wel iets bijzonders hebben.

9 likes

Ja :wink:

2 likes

Je hebt een goede smaak valt me steeds op!

3 likes

Helaas te weinig budget voor de smaak :rofl:

3 likes

Beter dan andersom.

Je moet omdenken:
Jij hebt smaakt en nog geen budget :sweat_smile:

6 likes

Goede aanvulling. Zeker een bijzonder horloge voor een faire prijs. Zeer degelijk met een prachtige bracelet. Zondermeer een alternatief voor een Submariner maar dan cooler.

2 likes

Leuk topic :+1: behalve dat Ferrari wordt geassocieerd met lege levens en snel geld :grin: zo een prachtig en stijlvol merk met historie. Noem dan Lamborghini…

1 like

Dit. Ze moeten nog steeds de merknaam van de zijkant van de kast halen, maar regulier verkrijgbare 38mm FF is heel erg gaaf.

1 like

Mijn opinie over Lamborghini is niet veel anders hoor :wink:

Duikers met enige “historie” die ik zelf hoog heb staan die geen Rolex, omega of Tudor zijn moet denk ik minstens aan de voorwaarde voldoen dat ze daadwerkelijk “duikers historie” hebben. Veel moderne duikers zullen waarschijnlijk weinig voor dat doel worden gebruikt.

Ik ben nog steeds fan van de Seiko SKX

En vind de Rado Captain cook heel mooi.

Beide uniek en functioneel. Alhoewel de Rado meer een hommage is aan het originele model is (leren band is niet echt voor duikers) ze hebben beiden zeker historie!

4 likes