Submariner ref. 126618. Echt of nep?

Ik snap het wel een beetje, ik zou geen jaloezie voelen want het interesseert me werkelijk niks. Maar er zijn mensen waarbij het wel leuk zou zijn als je ze kan betrappen op een neppe.
Als je ooit nog betere foto’s weet te bemachtigen mag je me altijd even contacteren.

De Submariner met die zwarte plaat is volgens mij helemaal goud, die met blauwe plaat, als die al echt is, is staal goud. Dus als hij hem heeft gekocht, heeft hij de overtreffende trap gekocht.

Ik snap het totaal niet. Ik vind het gewoon kinderachtig. Man, man, man…

3 likes

Dat klopt, en die zwarte ook niet.

Oftewel 2x nep, case closed

1 like

Dat is niet erg, we hoeven elkaar niet allemaal te begrijpen. Kijk maar naar de verkiezingen. :rofl:

3 likes

Die is wel op zijn plaats. Fat and Furious heeft een broertje dood aan Rolex eigenaren. Dst and Furious vind Rolex eigenaren over het paard getilde figuren.

1 like

Dan ben je m.i. echt te veel bezig met de bezittingen van een ander :smiling_face_with_tear:

Ik vind dat ze lang wegblijven. Dit is wel een pareltje hoor :ok_hand: een soort van halfje wit op de Dam maar geen duif die het op komt pikken.

6 likes

Wat een vreemd topic…

1 like

Wazig verhaal, komt over alsof je bevestiging zoekt van kenners die aangeven dat die echt is.

Anno 2024 zulke gare foto’s het internet opslingeren :joy::joy::joy::joy::rofl::rofl::rofl::partying_face:

2 likes

Daar hoef je het verhaal toch niet voor te lezen, De titel en de categorie geven dat al aan.

Wat een topic!! Meest slechte wat ik tot nu ben tegengekomen haha

1 like

:joy::joy::joy::joy:

1 like