Submariner

Bedankt voor de tip Roy. Ik leg een stepje in de kofferbak!

3 likes

Tenzij je m gewoon mooi vind :blush:

2 likes

Dit is een Series III, toen was de kwaliteit alweer een stuk beter. Heb ik althans van horen zeggen. :grinning:

1 like

Vrij normaal toch, dat een Air-King sky-high gaat

2 likes

Landerijen?

Ik denk dat ome @HanDavinci er een setje hydraulics onder zou schroeven om zo langzaam bobbend in de jag door downtown Enschede te cruisen.

I like my oatmeal lumpy!

2 likes

Hahahahahahaa zooo grappig krijg er tranen van!!

Of ze t waarderen dat je met zo’n ‘smoking barrel’ down town Enschede binnen komt stinken :grimacing:
Ze zijn wel wat gewend daar met al die trekkers natuurlijk :tractor: :wink:

2 likes

Haha, dit was 1 van mijn eerste hiphop cd’s
waar 2pac nog een achtergrond danser was! Grappig

1 like

Neem je een boodschappenlijstje mee? Zet er maar voor mij een 116610 op!

Staat genoteerd :sunglasses:

1 like

Beter deze:

Cater-1-of-6_1-1

Resistant to grease

Na de vismarkt is de hele binnenstad van Enschede glibberig.
Dat blijft zo tot de volgende vismarkt.
Daar is Enschede berucht om :grin:

2 likes

Hoi @JPM en @HanDavinci, mijn voorspelling van begin februari zat toch aardig in de buurt. Als jullie nu nog met droge ogen durven te beweren dat Rolex onaantastbaar is

Ik zie een zelfde reactie komen vanuit Rolex wat ze bij de vorige recessie ook hebben gedaan.

Maar goed, ik reken er niet op dat jullie je ongelijk toegeven. Vond het gewoon leuk dat iets meer dan 6 maanden later de wereld in brand staat en IEDEREEN ineens expert is (zie Rolex deel van dit forum), terwijl sommige mensen een half jaar eerder je voor gek verklaarde als je Rolex in één zin met Recessie noemde.

Mijn reactie hierop was;

Bij lange na niet zoals toen. Zie hetzelfde gebeuren met nieuwe sport Rolexen.

We zijn nu een half jaartje verder. Afwachten of de nieuwe sport modellen hetzelfde lot is beschoren.

wojoow, de drive om uw gelijk te halen is wel erg sterk of niet?

2 likes

Ik heb geen idee waar het over gaat, maar volgens mij is er nog niks bewezen van jouw punt. Verder heb ik wel andere zorgen. Succes met je goedkope Rolex.

1 like

Ik ook niet.

Gelet op de beurs de laatste dagen, zit je daar niet eens zoveel veel naast
 :grimacing:

Misschien kan @Reverso_Fan dan ook het einde van de wereld even voorspellen dan hou ik daar ook even rekening mee. :man_shrugging:

2 likes

Mmmhh, het moet wel in mijn agenda passen.

1 like

Dus telkens wanneer @Drebin zegt, even de glazen bol pakken, bedoeld hij eigenlijk dat hij @Reverso_Fan een pb’tje stuurt?

2 likes