Submariner

Dat was ook niet de bedoeling:

3 likes

Dat is ook niet gevraagd…Lees mijn opmerking goed.

2 likes

Ja juist. Als diegene zijn horloge wil verkopen komt die wel in het blauwe gedeelte. Hier speelt een gun factor, deze personen hebben het geld niet nodig en het horloge ligt niet in de weg.

Ik hoop dat je hem snel om de pols hebt :sunglasses: altijd tof de aanschaf van een nieuw horloge… wat het ook moge zijn 🥳

1 like

15 likes

Haha… Evert Kwok is geniaal! :joy::+1:

2 likes

:smirk:

2 likes

Test

Test 1…2…3… Test

Yep. Dan kan je alle roet en fijnstoffen van de VAG groep van je schoenen poetsen.

1 like

Dit is echt te hypocriet. Als je dezelfde korting op een V8 had gekregen reed je daar nu in, in plaats van die stofzuiger.

5 likes

Klopt.

Correct.

5 likes

VAG, bah!

Yes, mag ik de steenkolenenergiecentrales er weer bij trekken, die de elektriciteit voor die elektromobielen opwekt? Geintje!!

1 like

Wordt 1x boos aangekeken en koopt nooit meer in NL. Wie is er dan zuur :rofl:?

Maar ik ga hier wel weg, vind de sfeer maar niks…:neutral_face:

10 likes

Ik zie het al. Jij gaat voor de gun factor! :+1:

1 like

Ah…off topic
Dansen dansen dansen

source

6 likes

Ga eens langs de AD’s hier in NL en je zal het merken. Op een geve moment ben je het beu en ga je ergens anders zoeken. Bij de plaatselijke Action wordt je nog beter geholpen en hebben ze de producten WEL op voorraad :wink:

:+1:

1 like

Ik wilde ooit een 114060. Toen kwam ik hier op het forum, en werden mij zo ontzaggelijk veel foto’s van dat ding door mijn strot geduwd dat ik al maanden het gevoel heb dat ik er één bezit. :drooling_face:

9 likes
2 likes