Ja die ga ik nog wel schoren.
Twijfel nog tussen zwart en blauw.
Wel met deze cijfers dat is het mooist.
Veel te duur voor een Seiko en niet bijzonder horloge
Oneens. Keigoed horloge. Ik heb €600 betaald voor de mijne en draag hem minstens één of twee dagen per week. Afkraken is wel heel makkelijk hoor.
O hij wil het wel verkopen!
Maar weet het niet of ik het wel echt mooi vind.
Ga er over denken.
Ook weer te netjes !
Moet pak en stropdas gaan dragen dan?
Die is voor zwemmers !
De mijne is voor Duikers Ha ha
En ik zoek al jaren naar die stalen band.
Is heel mooi en zeldzaam.
Ik hou meer van de oude Breitlings
Gaat Vandaag en morgen niet voor mij altans.
Veel plezier ermee.
Ja dat weet ik moet nog even langs de AD om te passen en mogelijk te kopen.
Moet toch wat met mijn AOW vakantie geld.
Staal hoog op mijn lijstje.
Maar wilde weten van HF wat ook mooi is.
Een IWC is zeker mooi staat op mijn lijstje maar niet deze.
Deze is te netjes.
Ik heb al de mooiste Doxa
Niet zo’n kleintje.
Leuk maar voor mij te netjes!
Maar een Sub is het voor mij net niet.
En ga geen horloge slopen.
Maar snap het wel.
Is niet afkraken.
Is gewoon mijn mening.
Vele vinden een Rolex ook veel te duur.
En dat mag ook natuurlijk.
Zijn zeker leuke horloges.
Vele uitvoeringen zo te zien.
Ook grappig is dat de bezels zelf te verwisselen zijn. Kleur kun je zelf kiezen bij het bestellen. Model komt ook in twee maten.
Ik wil het altijd origeel houden.
Dus dat is geen optie.
![]()
Daar heb ik al op gereageerd.
Te veel rond gepolijst.
Heb hem gepast en gezien.
Helaas niet voor mij.




