![]()
Als je nou vantevoren even dingen had aangegeven zoals het willen hebben van een bracelet en zo, het niet willen hebben van een datumloep, een budget, etc, dan hadden veel mensen tijd en moeite kunnen besparen.
Lijkt idd erg veel op een “Ik verveel me en jullie mogen mij vermaken”-topic! ![]()
Ik heb er een met witte plaat.
Gewone Seamaster
Nog in de stikkers geen tijd gehad om te dragen.
Waarom ga je die niet eerst 'ns even uitpakken? Dan is de trek misschien weer even gestild en scheelt je ook weer geld! ![]()
Anders idd maar 'ns een lijst met criteria formuleren? ![]()
Want het gaat hier al een hele tijd alle kanten op en daar schiet niemand wat mee op.
Zeker de eerste MM wist ik niet.
Eerlijk is eerlijk, ik ook niet tot ik een Marinemaster 200 kocht, te horen kreeg dat dat “geen echte marinemaster kon zijn” en in de materie dook uit pure balorigheid. ![]()
Bedankt voor de moeite.
Geen dank, die Singer van 85K was een gebbetje, ik vind het geen mooi horloge. Ik wilde serieus een Hydroconquest 42mm voorstellen, die nieuwe, maar dat hangt heel erg van je budget af.
Zelf vind ik de Squale Sub37 erg mooi, die nieuwe, maar die is veul te klein voor jou.
Weet niet welk instagram account jij hebt !
Ik weet niet in wat voor wereld hij leeft als hij liever naar de achterkant van een auto kijkt dan naar smakelijke dames. ![]()
Kijk maar op Chrono 24 Daar wordt hij aangeboden voor E 10191,00
Dus dan was hij wel goedkoop toen.
Die Hydroconquest is mooi maar eenvoudig vind ik.
Wilde een nieuwe kijk op duikers en wie weet met deze topic.
Maar er is er al een onderweg met dank aan APMV
Leuk apart inderdaad.
Kost dat ?
Dat mensen nog de moeite nemen om te reageren.
Ga hier ook niet op reageren.
Ga hier ook niet op reageren.
Ga hier ook niet op reageren.
Man man man.
Je bent best wel vervelend bezig zo…
Als ik alle criteria ga opnoemen kan ik wel CPT gebruiken.
Heb ik HF niet nodig.
Maar als HF een mooie heeft kan je somige cretiria weer laten vervallen.
Dat is het verschil.
Maar je hoeft niet te reageren!
Waarom ga je die niet eerst 'ns even uitpakken?
Ik dacht het, jij maakt hem gewoon. ![]()
![]()
Eerlijk is eerlijk, het lijkt er zo op alsof @SuperDuiker gewoon wezenloos horloges koopt als dopamine hit, om de snacks vervolgens niet aan te raken. Een modus waar ik nooit in wil verzanden. Ik kan het fout hebben, maar de schijn is er.
Klopt helemaal en dat al meer dan 50 jaar.
Schijnt niet te genezen te zijn.
Maar blijft mooi Horloges.
Netjes? ![]()