Suggesties aankoop nieuw horloge Duiker !

:slightly_smiling_face:

2 likes

Lijkt idd erg veel op een “Ik verveel me en jullie mogen mij vermaken”-topic! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Waarom ga je die niet eerst 'ns even uitpakken? Dan is de trek misschien weer even gestild en scheelt je ook weer geld! :person_shrugging:

Anders idd maar 'ns een lijst met criteria formuleren? :thinking:
Want het gaat hier al een hele tijd alle kanten op en daar schiet niemand wat mee op.

2 likes

Eerlijk is eerlijk, ik ook niet tot ik een Marinemaster 200 kocht, te horen kreeg dat dat “geen echte marinemaster kon zijn” en in de materie dook uit pure balorigheid. :slight_smile:

Geen dank, die Singer van 85K was een gebbetje, ik vind het geen mooi horloge. Ik wilde serieus een Hydroconquest 42mm voorstellen, die nieuwe, maar dat hangt heel erg van je budget af.

Zelf vind ik de Squale Sub37 erg mooi, die nieuwe, maar die is veul te klein voor jou.

Ik weet niet in wat voor wereld hij leeft als hij liever naar de achterkant van een auto kijkt dan naar smakelijke dames. :thinking:

1 like

Kijk maar op Chrono 24 Daar wordt hij aangeboden voor E 10191,00
Dus dan was hij wel goedkoop toen.
Die Hydroconquest is mooi maar eenvoudig vind ik.
Wilde een nieuwe kijk op duikers en wie weet met deze topic.
Maar er is er al een onderweg met dank aan APMV

Dat mensen nog de moeite nemen om te reageren.

3 likes

Ga hier ook niet op reageren.

Ga hier ook niet op reageren.

Man man man.

Je bent best wel vervelend bezig zo…

2 likes

Als ik alle criteria ga opnoemen kan ik wel CPT gebruiken.
Heb ik HF niet nodig.
Maar als HF een mooie heeft kan je somige cretiria weer laten vervallen.
Dat is het verschil.
Maar je hoeft niet te reageren!

Ik dacht het, jij maakt hem gewoon. :blush::blush:

Eerlijk is eerlijk, het lijkt er zo op alsof @SuperDuiker gewoon wezenloos horloges koopt als dopamine hit, om de snacks vervolgens niet aan te raken. Een modus waar ik nooit in wil verzanden. Ik kan het fout hebben, maar de schijn is er.

2 likes

Klopt helemaal en dat al meer dan 50 jaar.
Schijnt niet te genezen te zijn.
Maar blijft mooi Horloges.

Dat, dus. :+1:

En @SuperDuiker, succes ermee! :wave:

1 like

Netjes? :face_with_spiral_eyes: