Suggesties gmt gevraagd

Misschien dat je hier wat kunt vinden:

Wbt de Tudor BB GMT; het is geen kleine jongen, maar wat dikte betreft volgens mij precies hetzelfde als de Pro?
Ik heb een 17/17.5 pols en draag hem graag. Ik krijg hem ook prima weg onder een overhemd als nodig. Het is geen kleintje, maar gezien het een toolwatch is vind ik dat persoonlijk prima :man_shrugging:

1 like

Wil nog graag een suggestie doen. Past precies in je budget. TH Autavia GMT

9 likes

Is ook een goede keuze, uiteraard. Maar deze laatste Autaviaserie is niet mijn favoriete en dat zeg ik als TAG Heuerfanboy. :grin: :wink:
Als je dan écht een mooie Autavia GMT wil, zou ik de vintageroute gaan. Bijvoorbeeld deze, bij AWCo.

Maar die is wel weer enigszins aan de prijs, zeg maar… :grimacing:
3 likes

De Glycine Airman is ook erg gaaf. In mijn ogen geen microbrand en je bent met minder dan 1k al klaar. Hou je gewoon geld over om even een aantal keer langs te gaan daar in de V.S. :blush:

5 likes

Je kunt niet de mist ingaan met een GS (zolang je jong gebruikt koopt of afschrijving accepteert). Deze bijvoorbeeld:

Of anders deze als je van explorer bezels houdt:

Diverse versies met spring drive of automatisch uurwerk zijn ook beschikbaar maar die zou ik zeker even passen voor je ze koopt want kunnen nogal hoog zijn

5 likes

Dit draadje van een maandje geleden heeft alle antwoorden:

1 like

PS ik zit ook nog steeds te twijfelen. Ik vind zelf de Tudor GMT de meest voor de hand liggende optie (omdat ik de BLRO grijs veuls te duur vind) en de Chopard (in titanium) de meest interessante “out of the box” keuze.

Grand Seiko SBGN003.
Loopt ie ook altijd goed…

12 likes

Nietus. Irl een heerlijk horloge wat ‘leeft’ door de borsteling op de bezel ed.
Top ding. Ik zeg, effe kopen.:stuck_out_tongue_closed_eyes::nerd_face:

2 likes

Thanks ga ik bekijken

Eerlijk is eerlijk geen real life ervaring dus zou zeker mee kunnen vallen in de praktijk.

1 like

Ik heb ondertussen heel wat horloges gehad, maar een 16570 is bijv echt saaier.

De Tudor is gewoon beter. Uurwerk is ook top, ding loopt top, powerreserve bouwt geweldig snel op. Blijvertje hier.

13 likes

Beschikbaarheid op staal is wel een dingetje. Maar gaaf horloge idd. Op dit moment vind ik de tudor gmt Pepsi de leukste looks hebben maar is wel een flinke jongen.

Hoe bevalt de maat van 39mm. Heb zelf horloges tussen de 40 en 43mm en ben bang dat deze net wat te klein is?

De Rolex GMT 16710. Hier zou ik voor gaan als ik in uw schoenen stond. Want na de Zenith zou het voor mij een no-brainer zijn om de Panerai ook de deur uit te doen hier voor. Want je hebt wel zo’n 14k nodig voor een mooie 16710.

4 likes

De panerai blijft. Ik merk dat ik altijd erg blij word van panerai. Is het deze niet dan een ander.

Ikzelf ben ook meer van de moderne rolexen. Kwaliteit band etc vind ik fijner bij de 6 digits :sweat_smile:

De huidige gmt zou zeker mijn voorkeur hebben maar de huidige prijzen zijn niet aan mij besteed :sweat_smile:

1 like

Licht
Laag
Mega comfortabel
Echte GMT (skipping hour hand)
Origineel

13 likes

Toffe suggestie idd

1 like

867c8070032091eb863e4528a4a9a64b0bc012c7_1_690x463

9 likes

Rolex GMT Master II 126710 BLRO Pepsi.