Een mooie gmt van Grand Seiko…
En nog een andere optie voor als tweedehands niet erg is. Bij Juwelier Burger staat een Blancpain Fifty Fathoms GMT Trilogy te koop voor net geen 5k.
edit: ai… had even goed moeten kijken, is al verkocht. excuus… Maar blijft een plaatje en wellicht ergens anders te vinden.
Ik wil best ruilen met een nieuwe BLNR. Je kunt beter weten hoe laat het is in de US dan 300meter onder water kunnen zwemmen.
Deze misschien. Veel voorkomend in het zwart. Dit is de mijne, 43 mm, met een blauwe wijzerplaat. Als je daar concreet interesse in hebt, kunnen we altijd over een overdracht praten…denk ik…
De Hulk heb ik gekocht met een speciale betekenis. De pas staat op een combinatie van de sterfdatums van mijn ouders.
Zolang ik het me kan veroorloven blijft deze dus bij me.
Ik ben wel getriggerd om te bekijken of de Rolex gmt toch geen optie is
Heel tof maar helaas een maatje te groot voor mij.
Grand Seiko is de koning van de GMT uurwerken.
Die is zo gaaf
En zo lastig te vinden
Gewoon doublewristen?
Glycine heeft ook wel twee mooie nieuwe releases! Knal er eventueel een NATO band op en je hebt voor nog geen € 1000,00 een serieuze GMT knaller om de pols!
Maar iedereen weet hier ook dat de zoektocht 90% van het vermaak is
Nooit begrepen, vandaag bedenken en liefst vanavond al in huis
Ook bij Jaap.
Ik kan op een of andere manier niet warm worden van grand Seiko. Ik heb het twee keer geprobeerd maar zonder succes.
Ik kan mijn vinger er niet exact opleggen waarom niet.
Niet aan gedacht, best een aardig idee
Erg fraai deze. Is qua maat vergelijkbaar met de tudor gmt (zowel diameter en dikte).
Tja, dan is er nog de Nomos Zürich Weltzeit.
Bij Jaap een keertje geprobeerd en die vind ik bijzonder fraai, vaak wel jong gebruikt te vinden en daardoor ook interessant. Maar sinds de introductie van de pro neig ik toch meer naar dat model. Enkel lastig verkrijgbaar zoals ik begrijp.
De reeds hierboven voorgestelde Longines vind ik ook bijzonder fraai en ook een echte gmt in plaats van een office gmt.
De gmt is hier bij de AD zelfs nieuw idem geprijsd als de ‘jong’ gebruikte in NL.
Dus indien het de bb gmt Pepsi wordt dan uiterlijk morgen beslissen en kan ik hem ophalen
Dat is dan ook bij mij bij de ad, ik ben ooit met jou mogen meerijden naar een HF meeting.
Ook voor mij verleidelijk dan maar ik zou eerst wat moeten verkopen daarvoor.