Suggesties gmt gevraagd

heb de meeste van mijn horloges verkocht, en uitgekomen bij een Tudor BB GMT (Pepsi). Zie ook een eerder draadje van mij, want bij mij was een GMT ook wel een belangrijke voorwaarde.

Superblij met die Tudor. Draag hem op staal, op Tropic Rubber met een Tudor sluiting en op Rallye leer met Tudor sluiting. Ik denk dat ik in mijn one-watch-collection geslaagd ben (voorlopig :-))

De maat valt mij reuze mee. De Hamilton Jazzmaster Chrono’s die ik nog altijd heb zijn zelfs dikker.

1 like

Ja hier doelde ik Seiko mee (heritage wise). Ben 38 maar volgens mij word ik al seniel

GMT, titanium, ook mooi op rubber en leer. 200m waterdicht dus meteen een fantastische beater.

Ik weet nog een mooi exemplaar!

Edit: al te laat zie ik…

3 likes

Mijn dochter is ondertussen vertrokken :sweat_smile: Ze reist vandaag vanuit NY naar haar gastgezin.

Ik merk dat de behoefte aan een GMT toeneemt.

De tudor bb pro was het helaas niet voor mij. Op stip staat nu een witte 16570 en de zoektocht is ‘on’

Mochten jullie nog een fantastisch alternatief te binnen schieten welke nog niet genoemd is dan hoor ik het graag. Budget 8/9k

Thanks alvast.

4 likes

Update: Dank voor alle reacties. Uiteindelijk heb ik een Rolex 16710 kunnen toevoegen aan de collectie :+1:

6 likes