Suggesties 'goedkope' duiker

Gisae Schreef:

Carpe tempus Schreef:

http://www.freebits.nl/images/68720140226_170446.j

pg

Dus alleen voor zwemmen en snorkelen
dan heb je eigenlijk ook geen draaibare bezel
nodig
dan volstaat bijna elk horloge met duikerskroon
kijk eens bij Lucardi of kijkshop bij het merk
/
model Champion Trophy 100m WR
dan heb je een ijzersterk mooi slank quartz
horloge met datum
dat je ook bij je dagelijkse bezigheden kunt
dragen
diverse kleuren staal ( zwart / zilver ) voor €

Nice, ik wist niet dat ze casio’s van €60,- al
namaakten. Deze lijkt als 2 druppers water op de
EF-130D

dat was mij ooit ook opgevallen, ik denk dat het ook exact hetzelfde is met enig verschil het logo, mogelijk uit dezelfde fabriek, Champion is een eigenaardig ( Braziliaans ) merk waar je op het net weinig van terug vind, is onderdeel van een Zuid Amerikaanse investment group die o.m. ook Frederic Constant en Bulova in het pakket hebben.

( deze Champion Trophy heb je zelfs met de aanduiding “Swiss Made” )

Vraagsteller weet niet wat een mako is (dacht een haaisoort?), maar denk dat je wat anders bedoelt?

Carpe tempus Schreef:

http://www.freebits.nl/images/68720140226_170446.j
pg

Dus alleen voor zwemmen en snorkelen
dan heb je eigenlijk ook geen draaibare bezel
nodig
dan volstaat bijna elk horloge met duikerskroon
kijk eens bij Lucardi of kijkshop bij het merk /
model Champion Trophy 100m WR
dan heb je een ijzersterk mooi slank quartz
horloge met datum
dat je ook bij je dagelijkse bezigheden kunt
dragen
diverse kleuren staal ( zwart / zilver ) voor €
<50

correctie : zijn nu al tekoop voor € 39,- en een paar centen.

RBK Schreef:

Vraagsteller weet niet wat een mako is (dacht een
haaisoort?), maar denk dat je wat anders bedoelt?

google es de combi orient mako.

Wat een boefje die drex heh :wink:

Had er al op gegoogled…
Maar dacht dat er nog iets speciaals met dit horloge was?

RBK Schreef:

Had er al op gegoogled…
Maar dacht dat er nog iets speciaals met dit
horloge was?

Neuh, behalve dat ie voor een degelijk automatisch horloge met een rubberen band nieuw voor 119 euro heel dicht bij je budget zit.

De Mako Pepsi van Orient.

Een prima automatische duiker ( dus geen batterij nodig ) (tu)
Tekoop rond de 100 Euro.

http://www.freebits.nl/view.php?filename=498MAKO_pepsi.jpg

Grt.

Deze is nu onder de 100 Euro bij Amazon.de Een maand geleden betaalde ik nog bijna 170 :frowning:

Ciao, Henk

Mooie kleur!
Maar nog nooit van Gigandet gehoord?

Gigandet was een bekende kastenbouwer in de 50’er 60’er en 70’er jaren. Ook bouwde hij horloges onder zijn eigen naam. Deze naam wordt nu “gebruikt” om een bepaalde kwaliteit uit te stralen.

Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar heb hem midden vorige maand gewoon voor 169 Euro besteld bij Amazon.de Prachtig horloge, zeer nauwkeurig (Myota) en geen moment spijt van gehad. Tot ik vanmorgen zag dat hij nu voor 98.13 Euro aangeboden wordt.

Vervolgens vanmorgen een mail gestuurd en om opheldering gevraagd. Vanmiddag uit Duitsland teruggebeld door een supervisor die aanbood om het horloge gratis terug te sturen, waarna het aankoopbedrag gerestitueerd wordt, ofschoon de terugzendtermijn van 1 maand al voorbij is. Gewoon het verschil verrekenen kon niet omdat de leverancier een derde partij is.

Met bloedend hart ga ik dit nu maar doen, want na deze ervaring kijk ik er toch anders naar als voorheen…

Ieder ander kan ik deze Gigandet alleen maar aanbevelen voor die prijs en met deze uitmuntende service van Amazon kun je er geen buil aan vallen!

Ciao, Henk

Je kunt hem dan toch gewoon opnieuw bestellen tegen die lagere prijs:S

Ja, dat zit ik inderdaad te overwegen :slight_smile:

Mijn vakantie horloges zijn een Seiko SKX007 en de Vostok die hier ook genoemd wordt. Twee toppers voor actieve vakanties!

Het is al een paar keer genoemd: Citizen NY0040. Vandaag een natostrap om gedaan: ideaal en klaar voor de vakantie!

Als je even wacht heb ik er straks één te koop. :wink:

Wat heb je straks te koop?

:stuck_out_tongue:

Dit kan ik je van harte aanbevelen, altijd goed. Ik wilde hem wegdoen maar heb besloten deze te houden, in mijn ogen de ultieme vakantieklok!

Eric

RBK Schreef:

Wat heb je straks te koop?

:stuck_out_tongue:

Waarschijnlijk deze. Compleet met doos en gebruiksaanwijzing. Had weer eens op de buy knop geklikt. Eerste keer dit jaar dat ik de fout in ging. Zit zwaar te twijfelen of ik hem hou. Heb hem eigenlijk niet nodig. :smiley:

Mocht je hem willen verkopen, wat is dan je vraagprijs (mag ook via een PB)