APMV
17 april 2025 om 18:34
22
Kijk eens bij Echo Neutra
Swiss Made timepiece with Black glossy dial, automatic Swiss movement, Sapphire box-shaped glass, 100m WR, ceramic fixed bezel.
Price: EUR 840,00
1 like
Let op het budget he jongens
1 like
Kad
17 april 2025 om 19:04
24
wbsoft:
hijzelf ontdekte
Smaak is niet te koop.
Goeie suggestie die Orient.
1 like
Wel een oudje maar deze heb je voor 170 met saffier. En dan blijft er budget over voor een paar bandjes of 't volgende horloge
SNKL23 37mm
9 likes
Ik zit inmiddels wel met spanning te wachten op wat de topic starter er zelf van vindt!
1 like
Wellicht via HF marktplaats de SARB033 voor een nette prijs?
3 likes
Veel zwarter dan de srpd79 ga je het niet krijgen. Groter dan 38mm maar draagt door de kastvorm en korte lug to lug afstand vrij compact:
Alternatief is de zwarte fieldwatch SSK025:
2 likes
Nog meer Seiko field watches!
SRPJ11:
SRPJ09:
Die laatste heb ik een week zelf gehad. Vond het 3x niks, zo’n matzwart horloge. Snel ingeruild voor iets glimmends.
Abbiflap:
Zonder meer deze
Zeker de beste optie tot nu
Kijk ook eens bij Certina of Tissot. Die hebben ook prima opties voor genoemd budget. Bovendien in vrijwel iedere (grote)stad te vinden, dus lekker een middagje kijken en passen
En laat tzt even weten wat het is geworden
1 like
Ruud
18 april 2025 om 08:09
36
Erebus’s best-selling Go Anywhere, Do Anything (GADA) sports watch is now available in a range of new sizes, including a smaller 36mm case.
The 36mm Ascent has all the elegance and sophistication of t
Of
Erebus’s first Go Anywhere, Do Anything (GADA) sports watch is more than just a pretty face. Designed to be worn on any occasion, whether at the office, on a night out, a hike, or even a swim, the Asc
Geen leuk merk, maar als je iedereen moet geloven wel goede kwaliteit.
Jammer dat de sarb033 er niet meer is.
1 like
MrBie
18 april 2025 om 08:26
37
wou ook een Citizen Tsuyosa aanbevelen, maar dat zit er al bij
plaatje voor de sfeer
3 likes
wbsoft
18 april 2025 om 15:04
38
Bedankt voor alle bijdragen! Degene die mij de vraag stelde heeft meegelezen en heeft er zeker weten iets aan gehad! Ik zal tzt de uitkomst laten weten.
2 likes
Ray010
19 april 2025 om 07:10
39
Kijk ook eens bij Glycine. Mooie horloges, prima kwaliteit en goede prijs!!!
1 like
deze wint! niet twijfelen
[quote=“Sjefske, post:25, topic:557630”]
SNKL23 37mm
deze suggestie van @Sjefske een mooie 2e [/quote]
1 like
Dan hoop ik echt op de Citizen NB.
Vandaag weer hakken zagen scheppen met dit horloge.