Sunday chillings....

Nou, nu nog even chillen. Zometeen even lunche, dan nog wat meer chillen en dan gewoon de hele avond werken

1 like

Werken.

1 like

Bakje koffie, ebay afstruinen en lekker een horloge uit elkaar trekken. :sunglasses:

10 likes

HF-en en verder vooralsnog nietsā€¦:ok_hand:
Alhoewel, een beetje mijmeren waarheen met de hobby? :thinking::smile:

4 likes

Op PostNL wachten. Gisteren een fototentje met twee lampen gekocht bij CoolBlue. Zou vanmiddag worden bezorgt. Op zondag. Eerst zien, dan geloven.

2 likes

Onlangs op zaterdagavond een droogtrommel besteld. Werd zondagochtend om 11:00 bezorgd, door een ploeg van 3 man :smile:

2 likes

Maar dat was waarschijnlijk personeel van CoolBlue zelf. Mijn aankoop zou bezorgt worden door PostNL. Bericht ontvangen, compleet met de vermoedelijke levertijd. Ik zie het wel.

nice snooker R vs T

vs Trump yesterday :raised_hands:

1 like

Naar handbal dochter (net te laat en haar eerste doelpunt gemist :see_no_evil:), kapot geleverde dekbedovertrek terugbrengen naar de Hema :angry:, een was draaien, zolder opruimen en dan naar Limburg om een hapje te eten bij mijn moeder.

1 like

Meerdere malen op die manier besteld, vooralsnog altijd nog afgeleverd. Wel meerdere malen ver buiten het tijdvak. Geeft niks, het is een prachtige dag om voor de open haard te wachten :blush:

1 like

Douchenā€¦Om 14.00 uur even trainen (darten) tot dat Ajax begint. Lekker met zijn allen in het StamcafĆ© kijken.
wordt een mooie dagā€¦

2 likes

Dat ligt ook deels aan de uitslag van Ajax neem ik aan :joy:

Dat komt wel goed. :wink: Na het resultaat van Feyenoord kan mijn weekend toch niet meer stuk.

3 likes

fluisterendā€¦

Oh dear, that looks like an awkward position for young master Davidā€¦

2 likes

De tweede of de eerste? Ik zit al tijden met Odyssey, maar ik ben dan ook een Creed fan. :slight_smile: RDR was op de PS3 een ijzersterk spel met een fantastische verhaallijn, maar het heeft me nog nooit kunnen bekoren zoals GTA San Andreas of GTA V. :thinking: Iets met langzaam. :slight_smile:

2de

Ik game al jaren niet meer , hooguit een rondje NĆ¼rburgring met de Mazda 787b

Voor RDR2 ben ik weer in de controller geklommen , wat een gaaf spel!

Sorry voor de offtopic guys. :grin:

1 like

Gaming is chillen. Daā€™s niet of topic. :+1:

3 likes

Hahaā€¦ā€˜Whispering Ted Loweā€™ :+1:

2 likes

Inderdaad, geen idee hoe dat via Postnl op zondag verloopt :disappointed_relieved:

3 likes

Ben benieuwd of je er nu nog zo over denkt :joy:

2 likes