SuperC overtroffen: 365 horloges in 1 jaar

Goeie film :wink:

1 like

Boys from Brazil ?

Dank je. Ik Had ook al wat foto’s gemaakt vd tours. Alleen was mijn ouwe smartphone beschadigd geraakt en zijn ze merendeels verloren gegaan. Daardoor geen animo gehad om er achter te zitten.

Maar wellicht dat ik nog es een keer wat bij elkaar sprokkel…

1 like

Shhhhhh :wink:

De beste leugens bevatten vlagen van waarheid :wink:

Yep, soort v grootmoeders draadjes vlees.

Marathon Man. :wink:

1 like

Ah ja, klopt, Peter.
En ik was al zo bang van de tandarts… :frowning:

@marnixmoed je bent een bescheiden mens.

1 like

Goed hoor :wink: Leuk dat ik alles las, en dan even moest scrollen om de foto te zien… toen viel hij wel :smile:

1 like

Hier nog één, dacht serieus even dat er echt van die mafketelverzamelaars zijn die aan een bepaalde beroepsdeformatie leiden. Het ging bijna op werken lijken, tot ik het plaatje inderdaad zag…

Top man! Leuk gedaan! :wink:

1 like

oh… dat klopt ook gewoon hoor :frowning:

maar dat zijn we hier allemaal…

2 likes

Ik probeerde het subtiel lang te maken door zoveel mogelijk zinnen op een nieuwe regel te zetten, zodat je pas na veel scrollen het plaatje zou zien. Ik Was namelijk bang dat als het plaatje gelijk zichtbaar zou zijn, de hele grap in t water zou vallen.

Grap?

1 like

Sssshhh, anders weten ze dat ik echt zo gek ben :wink:

Ach man
Al die patsers die denken dat ze rijkdom en succes uitstralen door een horloge van 25K rond hun pols te hangen…

Een hele high end collectie bij elkaar sparen in geen tijd en vervolgens laten platwalsen, zonder een moer te geven om het geld, dàt is pas een teken van succes in het leven.

Respect!

Ik ga er van uit dat er toch minstens een Paul Newman en een paar red submariners tussen zaten hè?

Ja man, natuurlijk.

Gewoon, omdat het kan :slight_smile:

Zelfs die Rolex 10416 Deepest Sea van SuperC zat er tussen. Te Koop: Rolex Deepsea
Je zag alleen wel de wals even een hobbel nemen :wink:

1 like

Het werkte uitstekend!!

1 like

voor jouw tijd, dus misschien toch even op wijzen …

2 likes

Nee, dat is een mafketelflipperaar :wink: