SuperC

Hele fraaie Seamaster 300 van Jaap @SuperC gekocht. Professionele en bijzonder vriendelijke aanpak, super snel in huis, al met al dus een perfecte transactie :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Jaap @SuperC. Vlotte communicatie en lekker to the point! Kan Jaap van harte aanraden!

1 like

Weer eens zaken gedaan met Jaap en dat is altijd prettig. Goede communicatie. Top dus.

1 like

Black Bay verkocht aan @SuperC. leuk gesprek gehad over horloge’s, Jaap heeft ook heel veel kennis over de materie. Zeker een aanrader.
Bedankt Jaap!

1 like

Zaken doen met @SuperC is absoluut aan te raden. Jaap is naast een prettig persoon, eerlijk, betrouwbaar, en punctueel.

2 likes

Al diverse malen met Jaap zaken gedaan. Altijd eerlijke communicatie en gezelligheid

Absolute aanrader voor zowel aankoop als verkoop van horloges!!!

1 like

Jaap, veel plezier met de Speedy. Was leuk je te ontmoeten. Dank en groeten, Frank

1 like

Ook privé is het leuk zaken doen met @SuperC Het horloge wat ik kocht was na prettig contact snel en supergoed verpakt binnen. Contact goed, afhandeling goed, wat wil je nog meer?

1 like

Jaap bedankt voor de deal. Het was gezellig en de koffie was wederom lekker.
Tot de volgende keer.

1 like

Jaap, @SuperC heeft mijn Oris Aquis, Source of life overgenomen.
Goede communicatie en geld via bank overgeschreven.
Goed deal, Bedankt Jaap

1 like

Effe weer op en neer naar Jaap
Was weer lekkere koffie :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Jaap is echt een aanrader!!

Vlotte Deal, snelle betaling!

En ik heb er voor gezorgd, dat het horloge in 3 dagen van Oostenrijk naar NL ging :slight_smile:

Graag weer :slight_smile:

1 like

Bij Jaap @SuperC (Ten2Two) mijn eerste aankoop, een Doxa, gedaan en zal vast niet mijn laatste zijn.
Het horloge kwam na goed contact snel en supergoed verpakt binnen.

Erg blij mee Jaap :+1:

1 like

2 delen overgenomen van Breitling ten behoeve van de vouwsluiting. Nette deal, snelle afhandeling en de volgende dag al in huis.

Bedankt @superC

1 like

Met veel plezier horloge verkocht aan Jaap @SuperC :+1: Heldere communicatie, vlotte deal, erg vriendelijk. Leuk om Jaap eindelijk eens te ontmoeten.

1 like

Het was erg druk in december, maar ik had wel tijd om een mooie Citizen GMT bij @SuperC te kopen. Scherpe prijs, maar vooral vriendelijke interactie. Top, en ik kom vast weer terug bij Jaap.

1 like

In de afgelopen jaren een aantal malen zaken mogen doen met Jaap / @SuperC / Ten2Two.

Deals, prijzen, communicatie en afhandeling waren prettig, correct, realistisch en ook gezellig!

100% aanrader!

1 like

Gisteren bij Jaap geweest om 2 horloges op te halen, vertrok er met 3 :smile:

Altijd weer prettig om met Jaap zaken te doen :slightly_smiling_face:

1 like

Prima deal gedaan met Jaap/Ten2Two!
Heldere communicatie en duidelijke afspraken.

Vorige keer was bijna 5 jaar geleden, Jaap opperde om het interval de volgende keer te verkorten :smile:

1 like