Oysterfan

Vandaag een Rolex submariner overgenomen van een van onze Belgische forumleden

Snelle communicatie en probleemloze overdracht. Bedankt!

2 likes

Oysterfan heeft een SKX009 overgenomen van mij. Hij was nog een nieuw forumlid zonder reviews dus dan hou ik altijd wat reserve. Maar hij heeft prompt betaald en goede communicatie. Fijne deal.

2 likes

Gisteren naar het sfeervolle Mechelen gereden om een leuke deal te doen met Oysterfan en dat werd een uiterst plezierige kennismaking. Een echte liefhebber, en dan nog zo veel jaren voor je! Tot de volgende :+1:

2 likes

Vandaag een keurige deal afgerond met Oysterfan
Na plezier contact via whatsapp vandaag afgesproken en de deal afgerond. Senne is een aardige gozer die fair onderhandelt, daarnaast ook echt een liefhebber.

Aanrader dus! Nogmaals dank en wellicht tot ziens

2 likes

Afgelopen week de deal gesloten met Oysterfan.
Wat een top ervaring! Voor iedereen die in de toekomst iets wil kopen of verkopen aan hem, zeker doen hij heeft een super hoge gun factor! Heb nog niet vaak zo’n goede en prettige ervaring gehad! Thnx voor alles!

u krijgt een dikke 10!

1 like

Uitstekend gesprek en keurige transactie. Aanrader!

1 like

Gisteren mijn explorer verkocht aan @Oysterfan Heel vlotte communicatie en fijne deal. Bedankt dat je het geduld had om zo lang te wachten tot de SOH2 verkocht was :wink: Veel plezier met de explorer!

Een Rolex Datejust gekocht. Erg vlot contact. Eerst via PB en later via Whatsapp. Afgesproken in Leuven met een plat watertje. Alles klopte en de deal besloten. Fijn zaken doen! Een echte liefhebber.

2 likes

Nette prijs, keurige verpakking en prettige communicatie.
:star2: :star2: :star2: :star2: :star2:

Dankjewel!

1 like

Afgelopen week een deal kunnen sluiten. Vriendelijke Zuiderbuur met heldere communicatie. Een betrouwbaar forumlid waar ik absoluut nog een keer zaken mee zou doen! :ok_hand:t2:

1 like

Deze week heeft Oysterfan mij een Rolex Datejust verkocht. Zeer fijne communicatie. Hij reageerde heel snel en informeerde mij heel goed over de aankoop.
Vandaag het horloge geleverd gekregen en kreeg een mooie watch pouch erbij.
@Oysterfan bedankt!

1 like

Na het plaatsen van een gezocht topic.
Reageerde @Oysterfan en had zowel beide exemplaren welk ik zocht.
Na zeer fijne en vriendelijk contact de gezochte speedmaster overgenomen.
Vandaag het horloge ontvangen welk zorgvuldig was ingepakt.

Betrouwbaar en vriendelijk forumlid.
:star: :star: :star: :star: :star: voor deze zuiderbuur

2 likes

Heb deze week een horloge verkocht. De communicatie en betaling waren vlot. Aardige gast ook met hoge gunfactor, je hebt zo een heel gesprek over horloges.

Zeker een aanrader als forumlid, zou een volgende keer zo weer zaken doen!

1 like

Wijzerplaat verkocht aan @Oysterfan
Perfecte communicatie en vlekkeloze deal. Aanrader.

1 like

Meerdere Horloges gekocht van @Oysterfan.

Altijd duidelijke communicatie en een man van zijn woord.

Kortom echt een aanrader!

1 like

Is er iemand beter dan @Oysterfan?

Louter complimenten voor dit betrouwbare HF-lid.

1 like

Meerdere deals achter de rug met @Oysterfan.

Heel betrouwbaar, correct, recht door zee,… kortom, aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Gisteren weer een deal gedaan met @Oysterfan . Altijd correct en vriendelijk :ok_hand:t2:

1 like

Ik heb van Senne een datejust gekocht.
Hele vriendelijke gast!

Ook tof dat hij tot 2 afspraken toe de tijd nam voor me. Ik had bij het eerste bezoek nog twijfels over welke van de 2 DJ het zou worden.

Ben er erg blij mee. Top!

1 like