Breitling gaat naar de SIHH wat meerde merken doen.
Stop Tudor ermee dan zal dat zijn omdat Rolex ermee stopt, die hadden/hebben een stand samen. Als Rolex naar de SIHH vertrekt heeft Baselworld geen bestaansrecht meer lijkt mij.
Als consument gericht snap ik dit en heeft zo’n beurs geen toegevoegde waarde.
Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom vele merken w.o. Breitling overstappen naar de SIHH. Toch meer gezien als beurs voor de AD’s.
Als AD is het wel prettig dat je weet wat je het komende jaar in je winkel krijgt.
Daar zou ik mij dood aan ergeren. Ofwel stel je een beurs open voor het publiek en heet je wie er ook maar rondloopt van harte welkom, ofwel heb je een AD/channel beurs die gewoon niet open is voor het publiek.
Als ik op Baselworld een merk tegen zou komen wat zich naar het publiek toe met zoveel dedain gegroeg gingen ze voor mij op m’n shitlist, en zou ik gaan proberen influencers zover te krijgen dat ze ze eikels gingen noemen. 
Kortom: Ik moet gewoon niet naar dit soort beurzen willen.
1 like
Ik kan me alleen Oris herinneren, daar lagen redelijk wat horloges om eens lekker te betasten.
Dat dus… voor mij geldt ; 1 keer maar nooit weer.
Na hal 1 dus ook de stad ingetrokken waar ik met 3 mede HFers alsnog een gezellige horlogedag heb gehad.
4 likes