Swatch Sistem51 SUTB400

motormuis Schreef:
Ben benieuwd of hij aan je

pols “groeit” (genoeg wristtime).

Tot nu toe zit hij er nog steeds op. De lichtheid van het hele geval vind ik eigenlijk wel prettig. Voorlopig blijft hij nog om, maar ik moet wel opletten dat de andere horloges niet jaloers worden.

De techniek vind ik bijzonder, het plastic-achtige en de looks doen me niets.

Wel proficiat natuurlijk!:slight_smile:

Leuke klok, gefeliciteerd (tu)
Heb zelf de blauwe, iets feller van kleur en heeeerlijke siliconenband.
Blijft uniek gefabriceerde klok, ondanks dat uit de reviews blijkt dat het werkje zelf niet zo niet zo revolutionair is als Swatch wil doen geloven.
Ook de nauwkeurigheid moet je geluk mee hebben. De mijne loopt 10 sec in de min per dag, best OK vind ik.

Heb sinds kort (gisteren) ook de blauwe variant in het bezit. Draagt super licht, je voelt hem inderdaad eigenlijk niet. Best wel eens lekker inderdaad.
Het verhaal en de techniek er achter was eigenlijk de aanleiding om hem aan te schaffen.

Vandaag ook mijn Bulova Accutron II (96A155) in ontvangst mogen nemen. Een erg gaaf model vind ik zelf. Echt eens iets anders. Zal binnenkort zeker wat mooie plaatjes proberen te schieten.

Vandaag ook de zwarte aangeschaft in Hochschwarzwald. Draagt heerlijk. Dit keer geen wristshot want Marco is me voor.:~

Grüssen Sie,
René:)-D

Heel fijn horloge en mijn vrouw is er ook blij mee.
Zij draagt hem dus ook regelmatig. Ik heb de gangreserve daardoor nog niet kunnen checken. Als ik hem in mijn kist leg om dat te checken zie ik soms de ochtend erop dat mijn vrouw hem om heeft en al naar het werk is.

mcfr Schreef:

Heel fijn horloge en mijn vrouw is er ook blij
mee.
Zij draagt hem dus ook regelmatig. Ik heb de
gangreserve daardoor nog niet kunnen checken. Als
ik hem in mijn kist leg om dat te checken zie ik
soms de ochtend erop dat mijn vrouw hem om heeft
en al naar het werk is.

Handig zo een wandelende watchwinder… of niet :+

marnix.moed Schreef:

Handig zo een wandelende watchwinder… of niet :+

Zeker omdat je er nog veel meer nuttigs mee kunt X(

Die handleiding heb ik nog niet helemaal uit. Maar ondertussen weet ik nog steeds niet hoe de gangreserve is :slight_smile:

Ik vind die rode toch de mooiste :slight_smile: Band draagt echt heerlijk.

Gefeliciteerd :~

Explore mokermike5

leesbaarheid prima toch?
houdt zijn tijd uitstekend
’s nachts mijn enige compagnion die me blijft vergezellen met een stevige harteklop
waterdicht!
verderlicht
super toch!