Swatch X AP only

Die gaan denk ik wel weggestuurd worden. Ze houden een kostbare parkeerplek van €8,- per uur bezet

1 like

In mijn tijd lagen we alleen in de rij voor de VVV voor concertkaartjes. Ach ja, ieder zien meug.

1 like

Wildplassen in een tent is ook toegestaan met 2 frikandellen speciaal in de hand :sweat_smile:

Ik heb in een zeer gezellige rij gezeten voor Pink Floyd in de kuip. Flesje whiskey en nog wat ging rond. Mensen speelde gitaar. Those were the days

1 like

Dat is reuze ruk als je echt je hart bij swatch hebt natuurlijk. Ik hoop dat je met wat geduld wel aan je horloge bent gekomen.

Hmm, herinner me dat ik alleen in 1993 voor PF in de rij moest. In 1988 dan weer niet. En leuk was het niet altijd, er wilden in 1987 voor U2 ook mensen plots voordringen. Gelukkig werkte het personeel van de VVV met de inschrijvingslijst. Moest je natuurlijk wel blijven op je plek.

Was dat U2 in Ahoy in '87? Dan lagen we in dezelfde rij.

Nee, de Kuip, 10 juli 1987.

1 like

Ahja, Ahoy was 1984 zie ik nu. Even gecheckt.

1 like

Ik was in 93 in de rij in rotterdam VVV. Na het eerste concert de tweede dag nog een kaartje voor de hoofdprijs gekocht bij fe kuip zelf. 2 keer gezien.

Was altijd leuk. Eerste keer in de rij gestaan voor Trance Energy 1999. Maar ja, toen was ik nog een jonge God van een jaar of 17. Denk dat de ervaring nu misschien anders zou zijn :wink:

1 like

Doet dit lekker in off-topic :rofl::sweat_smile:. Ik zit te wachten op de eerste echte foto’s van de Swatch AP.

1 like

Ha ha excuus voor off-topic nostalgie.

Waar blijven die AP pendules!

2 likes

Ik zou je adem niet inhouden haha. Die komen morgenvroeg pas

Pinkpoptickets… toen nog bij de primera geloof ik.

1 like

Laatst nog in de rij gestaan… in de Efteling

1 like

Vorige week 3 uur in de file bij Hamburg. :tired_face:

1 like

Ik kan er op mp 1 reserveren. Hij staat als 3e in de rij. Slechts voor het luttele bedrag van 1.800 euri :face_with_peeking_eye::joy:

Ik vroeg of ik ze dan allemaal kreeg voor die prijs, maar was toch echt voor 1.

1 like

Is toch een marktconforme prijs. Heb op YouTube mensen dr plekje zien verkopen voor 2000 dollar