Swatch x Audemars Piguet Only

Wat je draagt is een extreem goede marketingsstunt van 2 merken met beide hun eigen doelgroep en historie in de horlogewereld. Rolex merchandise gaat ook voor bijzonder hoge prijzen weg, puur voor het naampje op de prullaria. Nogmaals denk dat dit een beetje lol in de hobby brengt en geen vervanging is voor de AP om je arm.
En buitensporig veel geld betalen voor een beetje staal of plastic om je arm doen we hier volgens mij allemaal :wink:

10 likes

Hoe vaak denk je dat een AP van 40k over de kop gaat?

In beide gevallen betaal je voor het merk dat erop staat.

2 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

Alleen leuk als je een echte AP hebt en dit aan je 10-jarige kind geeft.

2 likes

Alleen leuk als ze op de grijze markt boven retail gaan.

4 likes

Ik heb zelf een moonswatch, die draag ik savonds als ik voor werk naar plekken als Parijs of Rome moet.
Geen zin om na het eten naar mn hotel te rollen met een fles wijn op, om vervolgens gerold te worden door een paar zigeuners of ander tuig.

3 likes

Als je dan toch in stereotypen denkt, zorg dan in ieder geval dat je het woord ‘zigeuners’ goed schrijft.

13 likes

toch leuk, ik hoop dat de geruchten kloppen :slight_smile:

Dat zijn over het algemeen wel kwalitatief goede producten.

Binnenkort een hoop nieuwe ‘AP’ dragers hier erbij op het forum.

31 likes

Ben benieuwd wie dan de ballen heeft om die te posten in het AP Only draadje. :upside_down_face:

11 likes

Royal Broke :joy:

1 like

Tis een AP.
AP maakt er geld mee.
AP zet zijn naam erop.
Komt op de markt onder licentie.

Wie welke onderdelen produceert of verstrekt is van ondergeschikt belang.

Thanks AI voor deze parel, ik vind de opklikbare niet functionele kroon een top uitvinding :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik snap de haat niet zo. Het is gewoon een leuke Swatch.

Ik ga hem waarschijnlijk gewoon halen en posten als hij uitkomt, niet omdat het AP is maar omdat ik Swatches gewoon leuk vind.

Wat ik vreemder vind zijn de mensen die hem “plastic troep” vinden maar ondertussen wel pagina’s lang blijven reageren. Als je het niks vindt, lees lekker een ander topic :smile:

16 likes

Ergens ben ik het wel met je eens, maar anderszins geven alleen verschillende meningen een genuanceerde discussie, alleen oehs en ahs zijn ook saai.

Helaas is het nutteloze spuien a.k.a. hatewatching wel in de huidige zeitgeist…

3 likes

Wat een armoei :flushed:

Ik kwam deze tegen op internet

5 likes

had zó gehoopt dat dit dus niet waar zou zijn… plastic troep

Gewoon via AI gemaakt hoor, kijk even naar tekst op zakhorloge

3 likes