Swatch x Audemars Piguet

Swatch heeft een teaser gedropt waarin wordt gehint naar een nieuwe samenwerking, ditmaal met AP. Benieuwd wat dit gaat worden, we hebben in ieder geval tot 16 mei om te speculeren.

2 likes

Teasende horloge advertenties in FD vandaag - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

1 like

Waarschijnlijk wordt het een plastic Royal Oak‑imitatie. Ik hou niet van de RO, niet van plastic en ook niet van Swatch, dus dat is niets voor mij.

5 likes

:rofl: :rofl: Ieder zijn ding.

Eens

Gelukkig wel ja

1 like

AP is alleen geen Swatch Group. Ben dan wel benieuwd wat hier achter zit.

Armoede c.q. geldhonger bij A P ?

1 like

Weten we dat? Of is dit gewoon “een plaatje van internet”?

Swatch zelf dropt dezelfde hints.

1 like

AP die een collab doet met swatchgroup??

Als het maar geen Swatch X Tissot PRX wordt…

3 likes

Stel je is voor dat we allemaal dezelfde smaak hadden qua horloges… :exploding_head:

Als ze een RO uitbrengen! Dan sta ik weer in de rij.

1 like

Nou als ze dit doen en het ziet er uit en de prijs is niet te gek dan haal ik er een hoor, leuk.

1 like

Ik wil ook zo’n AP net als alle rappers :stuck_out_tongue_winking_eye: Oh nee, AP is, na Rolex, alweer passé… tegenwoordig is RM helemaal in.

Dat een merk als AP zich leent voor een plastic Royal Oak met de naam van Swatch erop lijkt me vrijwel uitgesloten.

1 like

Wacht, ik sla dit antwoord even op. :nerd_face:

7 likes

Ze teasen ook een soort nekkoord, dus vraag me wel af of het een polshorloge wordt.

1 like

Swatch en AP teasen dat niet. Allemaal andere influencers die dat maken. Zoal dit:

.

[

3 likes