Deal gesloten met @SwedishChef. Communiceert helder en is heel vriendelijk.
Oh ja en hij betaald heel snel, nu hopen dat dat ding past op zijn oude meuk
Anytime
Deal gesloten met @SwedishChef. Communiceert helder en is heel vriendelijk.
Oh ja en hij betaald heel snel, nu hopen dat dat ding past op zijn oude meuk
Anytime
@SwedishChef is een topper! Kwam zelf bij mij op het net met rubber banden die ik zocht, snelle communicatie en zeer attent!
Siedo bedankt!
Vandaag een horloge opgehaald bij @SwedishChef, aardige vent met verstand van zaken! Deal snel gesloten en een goede bak koffie. Super
Aangezien onze oale @SwedishChef op een of ander Duits waddeneiland woont was het niet mogelijk om een persoonlijke deal te sluiten, maar desondanks is alles prima verlopen. Prima communicatie, geen flauwekul en dito betaling. Anytime again!
Gisteren een mooie Nomos overgenomen van @SwedishChef. Horloge was exact in de staat zoals beschreven in de advertentie. De communicatie was prettig en vlot en het is gemakkelijk afspraken maken met Siedo. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!
Ik heb gisteren een horloge bij @SwedishChef afgeleverd, hij had lekker bier en het was een gezellige avond. Man, dat was lang geleden. Het is nodeloos om te zeggen dat de transactie an sich vlot, correct en sympathiek verliep omdat ons ons kent, maar toch. Ik hoop dat je er veel plezier van gaat krijgen, het is een prima daily driver.
Props voor @anon2889582EV die het horloge zo netjes had gehouden de afgelopen anderhalf jaar.
Ik sta sneller bij Siedo voor de deur dan dat ik in het centrum van Zwolle parkeer.
Laatst de Seiko Transistor tafelklok van Siedo gekocht.
Prettige communicatie, snelle verzending en bomproof verpakt!
Waar vindt je ze nog, mensen bij wie je op eerste kerstdag even langs mag komen om een NA op te halen? @SwedishChef, je lijkt de wel.
Bedankt voor de gezelligheid en wat mij betreft; anytime again!
Horloge verkocht aan @SwedishChef. Aardige kerel, snel eens over de prijs, hij betaalt meteen, helemaal top. Aanrader.
Prettige deal gesloten met @SwedishChef. Het horloge was een dag later al binnen. Inpakwerk was professioneel te noemen!
Vandaag een horloge verkocht aan @SwedishChef. De deal was precies zoals vooraf besproken en we hebben uiteraard nog gezellig over de horlogehobby gesproken.
Ik kan een aan/verkoop met @SwedishChef van harte aanbevelen!
Onlangs een leuk klokje gekocht van @SwedishChef. Communicatie was helemaal top en snelle verzending. Belangrijkste natuurlijk dat het klokje goed was ingepakt.
Nogmaals bedankt voor deze fijne en soepele transactie