Een hydro-modje. Moet ik nog verder over uitwijden in betreffende topic.
Met een mooi horloge.
Super, man.
Wat een leuk ding. Nieuw?
Trouwens, even je bezel één klikje terugdraaien Ferry.
Trouwens 2. Hoe noemen ze zo’n minutenwijzer?
Done
minutenwijzer
Helemaal goed, maar, zoals heel veel wijzers een bijnaam hebben die vaak verwijst naar iets waar ze op lijken, denk bv aan de door jou zo geliefde mercedeswijzers,
Had ik gedacht dat deze specifieke minutenwijzer eventueel ook wel een bijnaam zou hebben.
Dan zou ik hem arrow noemen
Ik dacht bij arrow meer aan de secondewijzer
Een Swiss military hanowa heb ik hier ook nog liggen. Vroeger met veel plezier gedragen, nu toch wel een tikje te groot voor mijn zin, hoewel ik toch graag grote(re) horloges draag
Oeps, die bedoelde ik de sec. wijzer maar de naam van de minutenwijzer???
look always to the bright side of life
Voor mij zou ie vooral een tikje te druk zijn,
Eens Eddie, maar ja een chrono is al snel druk he. Zeker met 3 subdials, maar met 2 is het nog te doen op 12 en 6 uur
Ik hou dan zelf meer van op 9 en 3 uur, maar zoals mijn profieltekstje al zegt.
3 wijzers is genoeg, datum kan nog wel maar hoeft zeker niet.mooie cleane wijzerplaat in balans.
Is deze toch ook niet verkeerd, vind ik redelijk in balans ondanks 5 wijzers. Vooral de kleur van de wp maakt het rustig
edit: 6 wijzers
Tja, eerlijk gezegd, dat kleine 24 uurwijzertje zonder eigen subdialtje zou het voor mij een no go maken.
Nog afgezien van alle tekst op de bezel.
Maar gelukkig maar dat we niet allemaal precies hetzelfde willen.
Zou het hier een saaie boel worden.
Snap ik heel goed, maar dat trok (en trekt) mij juist dan nog we aan.
De datum via een kleine subdial is onleesbaar en de plaat is verder onwijs druk. Tochn toch vind ik het wel leuk om naar te kijken. Zeker in (natuurlijk) licht