SWOLE O'Clock Nicholson

Wat je zegt over gerommel met reviews heb ik ook gezien en dan vind ik het ook risicivol om zo een bedrag over te maken… Ben een beetje Old School , koop liever wat duurder in een winkel waar ik
nog wat service kan krijgen. Zal zeker naar dat merk kijken.

Als je onder de 140kg weegt moet je geen Swole O’clock kopen. Getuige een van hun vooraanstaande modellen: Ray Williams. Sterkste raw powerlifter ooit!

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Een goeie maat van me heeft een horloge van dat merk. Zijn omderarmen zijn zo dik als mijn kuiten, dus dan staat t niet eens heel gek. Swole is trouwens wel een term uit de bodybuildingwereld, ik zou t ff opzoeken, dan weet je waar je mee rondloopt.

Leuk als je van gezwollen horloges en taalgebruik houdt. Merkwaardig dat er op het horloge van de link SWISS op de wijzerplaat staat. Die aanduiding staat volgens de Swiss Made Ordinance gelijk aan Swiss Made. Swiss Movement had wel gemogen, zoals sommige andere dat hebben. Niet dat Swiss Made voor mij heilig is :wink:

Bedankt zulu regular voor de tip !! Echt mooie horloges van steinhart .
Zit helaas weer geen distributeur in nederland.

Ik kan maar moeilijk geloven dat ik dit echt ga zeggen:

Kijk anders eens bij Invicta. Die hebben ook klatsers, maar zijn iets… beschaafder.

7 likes

Ik moet toch echt zulu regular bedanken !!! Ik ben op slag verliefd geworden op een horloge en na alles gelezen te hebben en gezien op you tube dit horloge besteld.
Het is geworden een 42mm Steinhart GMT - Ocean 1 blue red 2.
Het is een homage aan Rolex maar met ETA uurwerk /saffierglas/ kwaliteit jubilee band voor mij net
zo goed als een Rolex .
Niets is zo veranderlijk als een mens , dus geen klatser.
Ik zal een foto plaatsen als ik hem binnen heb:grinning:

10 likes

We gaan er eens even lekker voor zitten…:joy:

1 like

Waarom? Hij zegt toch `voor mij’? Lijkt me weinig controversiëls aan.

2 likes

Mooi dat je iets hebt gevonden wat bij je past :+1:

Je hebt gelijk, ik las niet goed👍

1 like

Ik moest meteen aan Ben Swolo denken

1 like

Dankuwel , ik ben altijd al gecharmeerd geweest van een jubilee band op een horloge . Het is mijn eerste automatic horloge en toen ik deze zag was ik verkocht . Onderstaand een hele mooie review van iemand met meer verstand van zaken dan mij : https://youtu.be/QL303jnletg

En alleen de “originele” adviesprijs is daar hoog :joy:
Daar koop je een klatser met adviesprijs €1250,- voor €149,- :+1:

staat Swiss movt (=movement) Swiss made staat er echt niet op.

Top, man! Goed dat je een keuze hebt kunnen maken :+1:

thumbup

2 likes

Mission accomplished. Weer iemand aan de Steinhart. Goed gedaan Zulu Regular!

4 likes

:+1:
Van harte! Leuk dat je wat moois gevonden hebt. En zeker een goede keuze, je zult in de kwaliteit en service niet teleurgesteld zijn. Je doet er echt beter aan dan met je swole o cock rond te swaffelen. Prima actie dus :wink:

4 likes

De link in de OP leidt hier naar toe:

Staat toch echt “SWISS” :wink: