SWOLE O'Clock Nicholson

Netjes! Ben benieuwd naar je foto.

Op zn best een Swiss movement denk ik…:grin: Swole zelf zit in Mumbai volgens mij …

Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Echt super netjes ingepakt en garantie bewijs al ingevuld.
Van de week even de band in laten korten . Ik werd wel even stil van de kwaliteit van dit horloge.
Als je ziet hoe mooi de secondenwijzer sleept ipv tikt heb ik al een smile op mijn gezicht. Mijn vrouw
en dochter snappen hier natuurlijk weer niets van…………Ik zal eerst uit puzzelen hoe ik een foto moet plaatsen. Omdat ik de tip van dit fijne forum heb gekregen zal ik op korte termijn een foto plaatsen van
een uniek horloge waar er maar 1 van gemaakt is. Het is een gouden horloge ( band + klok) dat mijn vader 50 jaar gedragen heeft ( overleden in 2008) . Het is extreem veel karaats goud en de band is op een speciale manier met 2 lijnen ingeslepen. Mijn vader zijn opa was horlogemaker en volgens mijn vader is van dit horloge maar 1 exemplaar. Het horloge was in die tijd al heel duur …. De herrinnering aan mijn vader is meer waard dan geld en zal het horloge dan ook nooit en te nimmer verkopen.Mijn vader was ook ondernemer en hechte ook nooit aan geld of spullen maar zijn horloge verkocht ie NOOIT. Iedereen bedankt voor de informatie

6 likes

Uit puzzelen niet nodig:

En gefeliciteerd. Veel plezier!

3 likes

Thanks

Lekker snel binnen:+1:
Van harte en draag hem in gezondheid.

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop! Ik blijf het knap vinden hoe snel sommige mensen kunnen beslissen, al is een steinhart best een veilige keuze.
Ook ben ik erg benieuwd naar het extreem gouden horloge!

1 like

Dankuwel.
Ik heb echt maanden naar een nieuw horloge lopen zoeken, soms dacht ik iets gevonden te hebben
maar als ik dan bedenkingen had zoals bij swole werden die alleen maar bevestigd.
Ik moet zeggen dat Steinhart echt heel duidelijk is over de specificaties en dit ook op de achterzijde
van het horloge vermeld… Omdat ik heel duidelijk een kwaliteits horloge zocht wilde ik toch niet te impulsief iets kopen. Met dit horloge had ik gelijk , YES dit is mijn droomhorloge. Ik zal in een nieuwe post een foto plaatsen van mijn nieuwe aanwinst.

1 like

Heb je deze nu uiteindelijk gekocht?

Ik heb zelf de EASTWOOD en ben er erg blij mee.

Groet, Kevin

Er zit er geloof ik een net over de grens bij Maastricht.

1 like

Ja, de eastwood vind ik nog steeds een mooi horloge. De steinhart met het ETA uurwerk en de jubilee band was ik gelijk van onder de indruk. Als ze de CEO carnegie in het staal i.p.v. goldplated en in 43mm konden leveren zou ik hem gelijk kopen . De draaiende wijzerplaten en de lay-out zijn gewoon geniaal.

Aken, ik heb hem al gekocht . Foto geplaatst in een nieuw topic.