Tactico Anko.....wie nog meer ?

waar zo’n werkbank van @Arie_Kabaalstra al niet goed voor is

1 like

Mis ik iets?.. 'k heb em hier niet op de werkbank gehad… en er staan inmiddels werkbanken door’t hele land heen… (maandag komt er nog een bij… in Echt… bij Hugo Jöris)

1 like

:joy:

Echt waar?

1 like

Hugo! Dat ik daar niet aan gedacht heb… Had die niet laatst ook een Teach-in computer numerical control draaibank gekocht, of was dat een ander?

Klopt. Wel een van het ouder type.


1 like

ik dacht ik blaas even leven in dit oude topic met een wristshot.

5 likes

Blijft toch een leuk ding. Heb je een full set? Dan zou je eens kunnen overwegen om het logo weg te halen.
Dat had ik bij de mijne laten doen, oogt toch wel heel anders.

5 likes

Ik miste alleen de rubberen strap en de nato. Vandeweek de originele nato gevonden op reddit en nu nog de anderen. Weet jij welk merk en type dat is.
Verder compleet op de papieren na helaas.

Ik zou de gasten van Tactico even aanpingen vwb de rubberen strap: http://www.tacticowatches.com/contact-form/index.php Ik kan me herinneren dat deze van Bonetto Cinturini waren.

1 like

Is het wel een fijne strap?
Ik had al gelezen inderdaad over het logo verwijderen. Ik zal er eens over nadenken. Is het lastig om de wijzerplaat te vervangen of heb je dat laten doen. En logo verwijderen zelf gedaan?
Ennja het horloge is inderdaad echt een leuk ding.

1 like

Ik had hem bij @vierport gekocht. Hij heeft gelijk die plaat gedaan. Het horloge heb ik alleen op staal gedragen, dus geen idee hoe de andere banden aanvoelen.

Deze strap is het, weet ik bijna zeker: http://www.bonettocinturini.it/en/catalogo/rubber-straps/281.html

2 likes

oh thnx hiervoor. Ik ga eens nadenken over aanpassen van de dial, heb hem pas net.

1 like

Vandaag een leuke verrassing… De set was zonder nato en rubberen strap. Kwam ik bij toeval die nato tegen op reddit, meteen gekocht. Komt er vandaag nog een pakketje binnen van de verkoper van de Anko, zonder enige melding vooraf, met de nato nog… Super tof natuurlijk maar opeens heb je er 2 hahaah. Dus 1 gaat de blauwe hoek in.

Even een vraagje, heb jij de wijzerplaat wel eens laten vervangen en zo ja hoe duur was dat?

1 like

Ziehier het antwoord. Ik moest even in het forum spitten maar gevonden. @vierport had het toentertijd voor me gedaan.

2 likes

oke bedankt hiervoor.

1 like

Ter info, vanwege een mogelijke Grail aankoop gaat de prachtige Anko waarschijnlijk de blauwe hoek in… Ik moet de knop in mijn hoofd alleen nog definitief omzetten.