Tag Heuer 1000 980.113B Full Lume Dial!

Max 300 euro maar eigenlijk liever nog wat lager aangezien de band niet origineel is.

Een taxatie rapport zegt niets.

Wat Marc zegt, ik zou hier nooit meer dan 300,- aan spenderen.

veel te duur! niet kopen!

Ga ik ook niet doen
Te veel

1 like

Ik vind ze wel speciaal, maar idd veel te duur.

Aardig aan de prijs!. Voor 200-300 ga je ze echter ook niet meer vinden. Volgens mij is de wolf of wallstreet gekte ook bij andere modellen doorgeslagen. Een superkoopje is het niet, apart wel.

Zou zelf liever voor een origineel exemplaar gaan.

probeert gewoon mee te liften op de heuer hype… Zo’n full lume dial moet natuurlijk ook je ding zijn, zelf vind ik het niet echt tijdloos

Ik heb het definitief afgehaakt dit zei de verkoper tegen me ,-
Zoals ik al eerder vermeld heb verkoop ik het horloge niet onder de €600,-. In Nederland is dit model erg zeldzaam en daar is de prijs dan ook op gebaseerd. Een bod van €500,- van een andere partij licht er ook al. Toch bedankt voor de interesse.

Hier zou ik inderdaad nooit € 600,00 voor neerleggen. Zou de originele band, aankoopbewijs, boekjes en overige papieren bijzitten dan had ik er max tussen de 350 - 500 voor neergelegd.

Hier nog een Wolf of Wallstreet klok: http://www.ebay.de/itm/Vintage-TAG-Heuer-1000-Professional-980-029L-WR200-Gold-Black-Tone-Diver-Watch-/221930057628?hash=item33ac0fef9c:g:YMoAAOSwI-BWN4DS

Dat heb ik ook aan de eigenaar van de uurwerk gezegd dat niemand je die 600 € zou uitgeven .

Denk dat je nu genoeg feedback hebt gehad :wink: nu gaan hunten voor je tag heuer voor een betere prijs :slight_smile:

Bij ’ het horloge hoeft niet weg’ , heb ik alweer gegeten en gedronken…

Vies ding man.

Nu kan ik een hoop hebben , en maak zelf ook nog wel eens een foutje maar ‘licht’ zit in de schuur… Er licht een bod??

Ik vond ze wel mooi ,maar ook de kastdikte had ik twijfels vrijwel 8 mm dikte

Die biedingen zijn meestal niet denderend en niet serieus genomen
misschien dat ze achteraf wel een seintje geeft dat ik ze voor 350 -400€ mag hebben

Hahaha!!:slight_smile:️:wink::wink:

Doe jij het ‘ligt’ even uit?!:sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

Voor mij mag die licht nog effe aan hoor :wink:

:slight_smile:️:slight_smile:️:slight_smile:️:slight_smile:️:sunglasses:

Zoek een mooie nette joh!:blush::upside_down_face:

Ik heb geen haast hoor

Deze is ook mooi: http://uhrforum.de/tag-heuer-diver-fullset-t237785 en compleet EN goedkoper :wink:

Lekker laten gaan