Ik ben aan het zoeken naar een mooi exemplaar van de Tag Heuer 2000 (WE1110-R) en heb de volgende op het oog. Ik vergelijk hem uitgebreid met alle foto’s die ik kan vinden en doe daarmee ook uitgebreid onderzoek. Echter ben ik altijd benieuwd naar wat de kenners op dit forum ervan zeggen:
Zie niet direct gekke dingen. Neppers uit die tijd hebben toch vaak meerdere give-aways. Die zie ik hier niet. Maar ik ben slechts een liefhebber; geen expert. Wil je zekerheid en goede service, dan zou ik eens op de website van B&O Watches kijken. Succes en zie je binnenkort in het TAG Heuer only topic!
Zag 'm ook voorbij komen. Leuk ding. Zal wel even navragen of de leren band alleen niet origineel is of dat de verkoper hiermee ook de stalen band bedoelt.
Zie er niets raars aan. Heb even m’n WK1110 erbij gepakt, en op de band na ziet alles eruit zoals het eruit moet zien volgens mij. Maar voor nog wat meer info…
Het jaartal van het uurwerk staat bij praktisch al deze modellen in het uurwerk gegraveerd, je zou dus kunnen achterhalen welk jaar (en kwartaal) het horloge gemaakt is.
, zwitsers quartz werkje.
zal het antwoord geven, dit was destijds een horloge wat veel is nagemaakt.
Er zijn diverse versies van die onderling een klein verschil laten zien zoals witte of zwarte datumschijf.
Deze ziet er netjes uit, nog in de originele uitvoering, de indices zijn mooi, zie je soms wel anders. Mooie vintage duiker van een mooi merk.