Tag Heuer Aquaracer kapot gevallen

Hallo mensen!

Ik ben een tijdje niet meer actief geweest op dit forum. Ik ben zeven jaar geleden deze thread gestart: Tag Heuer Aquaracer of Oris Aquis Date?. Heb daar zojuist een bericht in geplaatst, maar dacht dat het beter zou zijn een nieuwe thread te beginnen.
Ik ben uiteindelijk in december 2014 voor de Tag Heuer Aquaracer gegaan (WAK2110) met stalen band.

Twee kinderen en wat grijze haren later, ben ik nog steeds erg blij met mijn horloge. De reden dat ik nu weer op het forum aan het speuren ben is dat ik een probleem heb: Ik heb mijn Tag eergisteren laten vallen in de badkamer en sindsdien doet hij niets meer…!

Ik ben gisteren op internet aan het speuren geweest, want ik ben op zoek naar een goede (prijs/kwaliteit) horlogemaker die me kan helpen. Ik wil een onderhoudsbeurt voor de Tag (afgelopen 7 jaar niet gedaan :face_with_raised_eyebrow:). Er zit ook een krasje op het saffierglas ( :grimacing:) en hij doet niks meer. Ik weet dat ik leuk aan de beurt ben, maar ik zie zoveel online reparatiediensten dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb inmiddels zes horlogemakers een e-mail gestuurd en krijg van de meesten te horen: “Breng maar langs”. Ik snap die reactie, want er zal eerst onderzoek moeten plaatsvinden. Ik heb mails gestuurd naar thewatchlab.nl, 123watchrepairs.nl, watchme-amsterdam.com, interchrono.nl, jorisuurwerkreparatie.nl en sonders.nl

Kan iemand me in de juiste richting sturen? Ik woon in Almere en wil het horloge graag fysiek wegbrengen. Ik wil mijn horloge niet op de post doen en vind het niet erg om een stuk te rijden, als ik daarmee de beste prijs/kwaliteit krijg.

Leuk om weer op dit forum te zijn! Ik beloof dat ik deze keer wel blijf hangen om de resultaten te delen…

Mvg, Piet (Peter)

Hoi Piet,

Pech man! Kijk eens in dit lijstje of er een horlogemaker met recensie in de buurt zit:

1 like

Ron Sonders is een goede keuze

2 likes

Wel even rijden naar Leusden maar prima te doen nog! Heb er ook een goede ervaring mee.

1 like

Rond Sonders is inderdaad aan te bevelen! Succes

Dank voor jullie reactie! Ik wacht nog even de reactie van Ron Sonders af. Krijg van meerdere horlogemakers te horen dat ze te druk zijn en geen nieuwe reparaties aannemen.

Wesselink en Vreeker Alkmaar?

2 likes

PeterLC heeft voor mij goed werk gedaan op een vergelijkbaar movement.