Tag HEUER aquaracer only

Grumbel, grumbel :unamused: . Zit ik al een jaar of wat klaar met mijn creditcard om de verwachte nieuwe Aquaracer te kopen, eens die uitkwam in een juiste maat (de nieuwe Aquaracer Pro 300 was er in 43 mm (te groot) en 36 mm (te klein)). Is het nu zover, is er nu een in een perfecte 40 mm, en hebben die pummels aan het design geprutst!
Een ‘naakte’ bezel (staal dus) vind ik nooit echt mooi. En de ronde, eigenlijk zeshoekige, indices vind ik ook veel mooier dan deze trapeziums. En de datum mét pukkel vond ik ook mooier…
Nog even serieus over nadenken dus … :roll_eyes:

2 likes

Ter vergelijking, dit was dus de nieuwe Pro 300 van vorig jaar :

Ik vind ze ook wel leuk.
Terug in de tijd.

Mika

1 like

…wordt de mijne ook weer een beetje “bij de tijd”…:+1:t2:

7 likes

Ben je er al uit? Ik ga er ook een bestellen en zit dus nu ook te twijfelen tussen de 40 en de 43mm. Ben helemaal niet thuis in het merk TAG. wat is het verschil tussen de 43 en 40mm? de 43 is 300m en de 40mm versie is 200m en de ceramic bezet is dat het enige?

Iemand nog een goed adres waar er ook nog wat van de list prijs te halen is :slight_smile:

Haha, weet ik veel, ik ben dat type liefhebber dat quasi uitsluitend naar de looks kijkt. De verschillen zijn dus wat je ziet op de foto’s :slight_smile:
Is toch vooral de stalen bezel die mij stoort, is persoonlijk natuurlijk. Ik moet 'm sowieso eerst eens in het echt bekijken.

8 likes

18 likes

:heart_eyes: Mooi. Je 2e Aquaracer?

1 like

Yep

Mijn trouwe Aquaracer. In 2016 nieuw gekocht en nog steeds heel blij mee. :heart_eyes:

image

image

image

image

10 likes

11 likes

6 likes

9 likes

9 likes

8 likes

9 likes

Goedemorgen