Toffe collectie, gefeliciteerd
Aquaracer is gewoon een fijn en mooi horloge!
Mooi model van TH. Vind de vorige generatie wel iets mooier! Hoewel de nieuwe zeker niet verkeerd is zie ik toch iets teveel Sub eigenschappen…
Top Quartz beater!
Het getoonde model (WBD) is niet de nieuwe. De nieuwste (WBP) heeft de ronde uurmarkeringen die je kunt associëren met de sub.
Ik vind dit juist een heel eigen model en persoonlijk ook jammer dat ze bij de nieuwe 300 de markers hebben aangepast, de datum op 6 hebben gezet en bij de 200 de PCL hebben geïntroduceerd. Doet allemaal afbreuk aan het eigen gezicht van de WAY en WBD Aquaracers.
Gelukkig mogen mensen verschillende smaken hebben.
Ik vind het juist erg mooi dat de markeringen hoekig rond zijn zoals ook de kast hoekig is.
Ook de datum op 6 met de datumloupe onder het glas in plaats van een bobbel er bovenop hebben mij tot de aanschaf van mijn eerste Tag Heuer doen overgaan.
Ik vind voor zowel de nieuwe 300 als de 200, door o.a. de kastvorm en typerende bezel, dat de Aquaracer heel herkenbaar en onderscheidend blijft.
Overigens vind ik de 200 eigenlijk het allermooist en dan liefst in het blauw!
Dat mag zeker.
Ik vind het jammer dat ze de typerende hoekige markeringen hebben vervangen door ‘bolletjes’ bij de 300.
Koop hem gewoon Ed. Je hebt het er vaak over
Ik heb hem gepast en werd niet overtuigd. Mede door de, in mijn ogen, goedkoop aandoende PCL op de band. Ben voor het vorige model (WBD) gegaan
Ja, ik heb 't er best vaak over, he?
Maar, ik koop even niks meer. Heb geen horloges die ik kan/wil opofferen, hieraan. Daarnaast heb ik al een Aquaracer, waar ik heel blij mee ben. Verder zit ik inmiddels alweer op 11 stuks. Terwijl ik eigenlijk maximaal 10 wilde…
Ik heb bedacht dat ik, uiteindelijk, alleen nog een mooie (TAG) Heuer autochrono wil en dan is het hopelijk eindelijk helemaal klaar. Dan zeg ik m’n account hier op en ga ik iets compleet anders doen! Dus…
Niet duidelijk aangegeven maar ik deel jouw mening precies. De vorige generatie AR had een eigen karakter met veel verwijzingen naar TH (logo) in het design.
de kleur leer en wijzerplaat zouden perfect matchen zou je denken, op de een of andere manier past het niet echt, wellicht met een ruige krokodil structuur ofzo beter. Wel in deze kleur uiteraard. Maar ik vind hem toch het gaafste op staal !